جشنواره هدف آخرین برنامه موسسه رسانه ورزش برای ورزشکاران نیست/ محدودیت های کرونا عامل اصلی دعوت محدود برای مراسم اختتامیه بود

امیر کوین با اعلام این مطلب افزود: این فیلم های مستند که برای هر یک از برترین ها ساخته می شود، قصد دارد تا این ورزشکاران، مربیان، داوران و پدیده های ورزش استان را بیشتر معرفی کند. این فیلم ها پس از اتمام در فضای مجازی منتشر می شود.
او افزود: کار تولید این فیلم ها بزودی با هماهنگی برترین های معرفی شده آغاز می شود.
کوین گفت: رسالت جسنواره هدف بر اساس رویکرد و نگرش مدیریت موسسه رسانه ورزش، معرفی و قدردانی از برترین های ورزش استان در هر سال است و ساخت مستند معرفی اهالی ورزش یکی از اقدامات مهم برای رسیدن به این هدف خواهد بود.
سخنگوی جشنواره هدف با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص دعوت تعداد محدود ورزشکاران برای مراسم اختتامیه، گفت: تلاش ما این بود تا قبل از آغاز ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.
او ادامه داد: با توجه به محدودیت های ابلاغ شده توسط ستاد مقابله با کرونا، بر خلاف میل باطنی‌مان مجبور شدیم تا از تعداد بسیار محدودی متشکل از اهالی ورزش و مسئولان، برای مراسم اختتامیه دعوت کنیم.
کوین گفت: برنامه ریزی ابتدایی ما در آغاز جشنواره برگزاری باشکوه مراسم در سالن خاوران با حضور خانواده بزرگ ورزش استان بود که متاسفانه با توجه به شرایط فعلی محقق نشد.
سخنگوی موسسه رسانه ورزش اظهار امیدواری کرد: به امید خدا، با شکست کرونا در سال های آتی مراسمی بسیار باشکوه با حضور خانواده ورزش برگزار خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری نخستين جشنواره هدف با رعايت کامل پروتكل هاى بهداشتى

یکشنبه 2 شهریور 1399
به گزارش تبريز پويا، با توجه به وجود اپیدمی کووید 19 و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، آئین اختتامیه نخستین جشنواره هدف با کسب مجوزهای لازم و با حضور بسیار محدود برگزارکنندگان و میهمانان برگزار شد. در این آئین که در فضایی روباز برگزار شد، بهروز مهدوی فرماندار تبریز، شهرام […]