برگزاری نخستين جشنواره هدف با رعايت کامل پروتكل هاى بهداشتى

به گزارش تبريز پويا، با توجه به وجود اپیدمی کووید 19 و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، آئین اختتامیه نخستین جشنواره هدف با کسب مجوزهای لازم و با حضور بسیار محدود برگزارکنندگان و میهمانان برگزار شد.

در این آئین که در فضایی روباز برگزار شد، بهروز مهدوی فرماندار تبریز، شهرام دبيرى رييس و سونيا انديش، فريدون بابايى اقدم و سعيد نيكوخصلت اعضای شورای شهر و همچنین ایرج شهین باهر شهردار كلانشهر تبريز و ابراهیم فیروزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان میهمان حضور داشتند.

كادر و عوامل اجرايى این جشنواره با لحاظ فاصله گذارى اجتماعى و رعايت پروتكل ها و استفاده از ماسك و دستكش، در مدت زمان حدود یک ساعت این آئین را برگزار کردند.

نخستین جشنواره هدف با رویکرد ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی و تاکید بر اهميت ورزش در سلامت عمومى جامعه در دوران شیوع كرونا، تحرک و هیجان خاصی در جامعه ورزش و هیئت های ورزشی استان ایجاد کرد که رضایت مشارکت کنندگان در این جشنواره مهر تائیدی بر این ادعا بود.

جشنواره هدف که نخستین دوره آن با شناخت و تجلیل از برترین ها به پایان رسید، بصورت سالانه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت بخش خصوصی، راهگشاى ورود فعالان اقتصادى به عرصه ورزش

یکشنبه 2 شهریور 1399
به گزارش تبريز پويا، سعيد نيكوخصلت با اشاره به اين نكته كه ورزشكاران مطرح شده در اين جشنواره نياز به جذب اسپانسر براى ادامه حيات ورزشى خود در مقاطع جهانى دارند، گفت: حضور بخش خصوصى در برگزارى نخستین دوره جشنواره سالانه هدف امتياز بزرگى براى ورزش استان محسوب مي شود. […]