جشنواره هدف ارزشمندی من را به خودم ثابت کرد/ تندیس هدف از خیلی جوایز ارزشمندتر است


لیلا زارع زاده در گفتگو با تبریز پویا اظهار کرد: متاسفانه پیش از این، دبیر هیئت گفته بود که مقام های من ارزشی ندارد اما جشنواره هدف، اقدام بسیار خوبی برای ارزش گذاشتن روی ورزشکاران تلاشگر بود و به شخصه برای من حس بسیار جالبی داشت.

او افزود: با توجه به اینکه کرونا محدویت هایی به وجود آورده بود اما روز اختتامیه جشنواره هدف برای من یک روز فوق العاده ارزشمند بود.

زارع زاده تندیس ویژه جشنواره هدف را چنین بیان کرد: تندیس جشنواره هدف برای من از خیلی چیزها و جوایز ارزشمندتر است و نمی توانم روی آن قیمت بگذارم، چرا که این تندیس باعث شد کل ایران از من حمایت کنند و من جزو برترین ها باشم که این موضوع برایم بسیار ارزشمند است.

او گفت: از عوامل برگزاری جشنواره هدف بسیار سپاسگزارم و اعتقاد دارم تداوم این جشنواره در سالهای آتی برای ورزشکاران قدیمی حفظ ارزش و برای تازه کاران موجب ایجاد انگیزه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره سالانه هدف در معرفی و شناسایی استعدادهای برتر استان تاثیر بسزایی دارد

پنج‌شنبه 6 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، عطا صالح نیا در خصوص تاثیر برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی قطعا در شناسایی و معرفی استعدادها و چهره های برتر استان در تمامی زمینه های ورزشی تاثیر بسزایی دارد و در ورزشکاران انگیزه و نشاط را بالا می برد. ورزشکاران تمامی […]