جشنواره هدف انگیزه و نشاط را در ورزشکاران مضاعف می کند

به گزارش تبریز پویا؛ سولماز حاتمی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: فضای ورزش نیاز به روحیه و توجه مسولان استان دارد، جشنواره هدف و برنامه هایی مانند آن می تواند انرژی خوبی را به ورزشکاران بدهد.
حاتمی درخصوص عملکردش در سال های گذشته اظهار کرد: از اولین سال تاسیس راگبی در این رشته فعالیت دارم. در سال ۹۰ در کلاسهای مربیگری رشته راگبی در شهر ارومیه شرکت کردم. در رقابت کشوری که در شهر اردبیل برگزار شد موفق به کسب مقام دوم شدم. فعالیت مربیگری خودم را در کنار یکسری بچه های بی ادعا و مهربان شروع کردم.
او ادامه داد: در سال ۹۸ به خاطر کمبود بودجه، نتوانستیم در رقابتی شرکت کنیم.
این مربی راگبی استان با مرور خاطرات دوران مربیگری اش، گفت: بهترین خاطره ام رفتن به مسابقات کشوری و کسب مقام نایب قهرمانی این مسابقات بود.
حاتمی به حمایت مسئولان از این رشته اشاره کرد و افزود: مدتهاست که تیم ما زمینی برای تمرین ندارد و بارها این موضوع با مسئولان اداره ورزش و جوانان چمطرح شده ولی متاسفانه به نتیجه نرسیده است. ما همچنان جایی برای تمرینات تیم در اختیار نداریم.
برترین مربی راگبی استان گفت: از مسئولان اداره ورزش و جوانان درخواست می کنم از تیم راگبی بانوان حمایت کنند. اگر یک زمین برای تمرین در اختیار ما قرار بدهند می توانیم به موفقیت های بیشتری برسیم.
او در پایان گفت: از برگزارکنندگان جشنواره هدف تشکر می کنم و امیدوارم باعث تحقق خواسته های ما بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علیرضا رحیمی از ریاست هیئت ورزشهای رزمی خداحافظی کرد

شنبه 21 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا، علیرضا رحیمی پس از هفت سال ریاست در هیئت ورزشهای رزمی، امروز با انتشار یک متن در اینستاگرامش از پایان کارش در این هیئت خبر داد. او در این متن نوشته: با عنایت به وضعیت خاص سلامتی و درمانی کشور و اولویت کار پزشکی بنده امکان […]