جشنواره هدف باعث افزایش سطح توانمندی ورزشکاران می شود

به گزارش تبریز پویا، امید حسن پور با بیان اینکه در مسابقات قهرمان کشوری و چهار دوره در تیم ملی حضور داشته است، اظهار کرد: در سال ۹۸ در مسابقات استانی مقام اول، در سال ۹۷ مقام دوم و در سال ۹۶ نیز مقام دوم را کسب کرده ام و اکنون دارای مدرک مربیگری در این رشته هستم.

او در خصوص اسامی برترین ها بیان کرد: خوشحال می شدم اگر پیشکسوتان و اساتید این رشته نیز در بین برترین ها معرفی می‌شدند، کسانی که سابقه بیشتری در این عرصه ورزشی دارند و استاد و مربی بنده محسوب می‌شوند.

حسن پور با اشاره به رسیدگی بهتر رئیس هیئت جدید قایقرانی به این رشته، ادامه داد: چون قایقرانی رشته‌ای جذاب و متفاوت است و چندان شناخته شده نیست، مطمئنا از راه تبلیغ و نفوذ در مدارس و معرفی این رشته مهیج، می‌توان مخاطبان و علاقمندان زیادی را به سمت رشته قایقرانی جذب کرد و با استقبال ورزشکاران کمبودهای تجهیزاتی و امکاناتی را تا حدودی رفع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف انگيزه بزرگى براى ادامه مسیر ورزشكاران نوپا است

پنج‌شنبه 9 مرداد 1399
علی لبیب امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: جاى خالى جشنواره هدف و موسسه ای همچون رسانه ورزش در ورزش استان به شدت احساس می شد و من ضمن تشکر از عوامل برگزاری جشنواره هدف، آرزوى تداوم برگزارى این جشنواره در ساليان پيش رو را دارم. […]