جشنواره هدف انگيزه بزرگى براى ادامه مسیر ورزشكاران نوپا است

علی لبیب امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: جاى خالى جشنواره هدف و موسسه ای همچون رسانه ورزش در ورزش استان به شدت احساس می شد و من ضمن تشکر از عوامل برگزاری جشنواره هدف، آرزوى تداوم برگزارى این جشنواره در ساليان پيش رو را دارم.
او با اشاره به دو مدال برنز خود در سال ٩٨ در مسابقات آسيايى افزود: بخاطر شرايطى كه بيمارى كرونا ايجاد كرده است از ادامه شركت در مسابقات باز مانده ام.
لبيب اظهار کرد: با شروع به كار تيم دانشگاه آزاد اسلامى تبريز با حضور در تمرينات اين تيم براى افتخار آفرينى براى استان و كشور آماده ام.
او شركت در مسابقات آسيايى و مسابقات کشورهای اسلامى در لبنان در سال ٩٨ و كسب مدال برنز و همچنين كسب عنوان قهرمانى در رقابتهای كوهستان در سال ٩٨ را بهترین خاطرات خود عنوان کرد.
این رکابزن جوان گفت: وضعيت بد اقتصادى كشور و نوسانات شديد ارزهاى خارجى به مشكل بزرگ ورزشكاران رشته دوچرخه سوارى در بحث تهيه و تدارك وسايل ورزشى تبدیل شده است و تا امروز حمايت و تقدير و تشكرى برای ورزشکاران صورت نگرفته است.
او ادامه داد: با این حال اميدوارم با تشكيل تيم دانشگاه آزاد اسلامى تبريز پاره اى از مشكلات مالى ورزشكاران برطرف شده و آنها به مطالبات خود دست يابند.

لبیب یادآور شد: برخی حاشيه ها و ادعاهاى مطروحه، نمکی بر زخم نفرات زحمتكش هيئت دوچرخه سواری است و مانع پيشرفت اين رشته ورزشى پر افتخار در استان مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف حركتى پويا به سمت پيشرفت دوچرخه سوارى استان است

پنج‌شنبه 9 مرداد 1399
ستایش وجدى امروز در گفتگو با تبريز پويا گفت: تداوم جشنواره هدف می تواند در سال های آتی موجب تقویت هرچه بیشتر روحیه و انگیزه ورزشکاران شود. او ادامه داد: برگزارى جشنواره هدف مي تواند اميد و انگيزه مضاعفى به ورزشكاران رشته پرطرفدار دوچرخه سوارى استان كه هيچ نوع حمايتى […]