جشنواره هدف باعث شناخته شدن تمامی رشته های ورزشی است

به گزارش تبریز پویا، محمد نوزاد با بیان اینکه نفر اول انتخابی مربی موتور ریس استان و مسئول کمیته موتورسواری ریس است گفت: موتور سواران زیادی را وارد مسابقات و پیست های موتورسواری جذب کرده ام و این باعث شده موتورسوارانی که در خیابان ها حرکات نمایشی انجام می‌دهند، در پیست ورزشی و در مکانی مناسب این فعالیتها را اجرا کنند.

برترین مربی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: وظیفه مربی جذب نیروی جوان به سمت ورزش و تندرستی است که این کمک بزرگی به داشتن جامعه ی سالم و پیشرفته دارد.

او با اشاره به وضعیت تمرینات ورزشی در دوران انتشار ویروس کرونا، گفت: چون تمرینات موتورسواری در فضای باز انجام می‌گیرد آسیبی به تمرینات ما وارد نکرده است و هر هفته جمعه ها سر تمرینات خود هستیم.

محمد نوزاد با تشکر از موسسه رسانه ورزش، گفت: اگر رشته موتورسواری و اتومبیلرانی پیست اختصاصی مخصوص خود را داشته باشد ورزشکاران بیشتری می‌توانند وارد این رشته مهیج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری جشنواره هدف امید و روحیه را در ورزشکاران بالا می برد

دوشنبه 6 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، مهسا حسین پور با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: برگزاری جشنواره هدف روحیه و امید را در ورزشکاران بالا برده و باعث شکوفایی و رشد ورزش استان می شود. حسین پور با بیان اینکه از سال ۹۰ در رشته شنا فعالیت می کنم گفت: […]