جشنواره هدف باعث شکوفایی و پیشرفت ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا؛ جواد علیزاده در خصوص ضرورت برگزاری جشنواره هدف گفت: ورزشکاران برای موفقیت در رقابتها نیاز به انرژی و روحیه خوب دارند. برگزاری مراسم و جشنواره های ورزشی باعث بوجود آمدن انگیزه و نشاط در ورزشکاران می شود.
علیزاده با بیان اینکه رشته من دومیدانی است و رقابتهای زیادی را شرکت کردم گفت: در رقابتهای کشوری دو مقام اول، چهار مقام دوم، یک مقام سوم را طی این سالها کسب کردم. در سال ۹۷ در لیگ قهرمانان کشور که در شهر اصفهان برگزار شد مقام دوم را کسب کردم. در سال ۹۸ در تیم مس سونگون در رقابتهای کشوری مقام دوم را بدست آوردم.
او ادامه داد: در سال ۹۶ در رقابتهای جایزه بزرگ مقام اول و دوم را از آن خود کردم. در سال ۹۷ در رقابتهای قهرمانی کشور، که صحرانوردی بود و در شهر گرمسار برگزار می شد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدم.
علیزاده گفت: در تورنومنت های خارجی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در مسابقات جهانی کارگران که در اسپانیا برگزار شد در بخش انفرادی مقام سوم  و در بخش تیمی مقام اول را در جهان از آن خود کردیم.
برترین ورزشکار دومیدانی با مرور خاطرات دوران ورزشی خود گفت: بهترین خاطره ام از ورودی مسابقات جهانی یونان است که از تیم ذوب آهن شرکت کرده بودم که رکورد ۱۴:۵۲ را برای خود به ثبت رساندم و این بالاترین رکوردم بود.
او در پایان گفت: از مسئولان هیئت، به ویژه آقای پناهی که بی دریغ همیشه حامی ورزشکاران بوده تشکر و قدردانی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد رمضانی کرونا را شکست داد

پنج‌شنبه 26 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا: محمدرمضانی، نویسنده و کوهنورد استان با پیروزی بر کرونا از قرنطینه خارج شد. رمضانی در این گفتگو درباره غلبه‌اش بر بیماری کرونا، گفت: دوران سختی را سپری کردم، اما چون اهل ورزش بودم توانستم با این بیماری مقابله کنم. این نویسنده حوزه ادبیات کودک استان با […]