جشنواره هدف برگ زرین دیگری در تاریخ ورزش آذربایجان شرقی خواهد بود

به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، شاهرخ شفیعی اظهار کرد: در صورت استمرار سالیانه این جشنواره شاهد رقابتی سازنده بین ورزشکاران، مربیان، داوران و جامعه ورزشی خواهیم بود.

او افزود: می توانیم جشنواره هدف را بعد از سپری کردن سال اول و رفع نواقص احتمالی به صورت ملی نیز انجام دهیم. این جشنواره می تواند برگ زرین دیگری در تاریخ کهن ورزش آذربایجان شرقی باشد.

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی عنوان کرد: انتخاب افراد اصلح به صورت نظام مند و سیستماتیک در جشنواره هدف، جای هیچ اعتراضی باقی نخواهد گذاشت و در دوره های بعدی نیز همگان می توانند با رعایت استانداردهای لازم به این جشنواره معرفی شده و یکی از منتخبان احتمالی باشند.

او درخصوص برنامه های ورزشی هیئت سوارکاری در سال 99 بیان کرد: هیئت سوارکاری استان یکی از فعال ترین هیئت های ورزشی است که با کادری متخصص و دارای مدارک در حال فعالیت است.
شفیعی ادامه داد: عمده ترین فعالیت هیئت را در برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری و داوری، برگزاری مسابقات در استان و رویدادهای کشوری مدنظر قرار داده ایم.

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد این هیئت در سال ۹۸ یادآور شد: سال ۹۸ ، یکی از بهترین و موفق ترین سال ها برای هیئت سوارکاری استان بود و ما در دو رشته ورزشی قادر به کسب دو سهمیه ارزشمند
المپیک شدیم.

او ادامه داد: هیئت سوارکاری استان به تعداد ۲۸ رویداد مهم به علاوه کلاس های آموزشی، مسابقات کورس سوارکاری عشایری قره قیه در رده آقایان و خانم ها، چهار هفته مسابقه اسبدوانی در مجموعه سوارکاری آذربایجان بخش خواجه شهرستان هریس، سه مسابقه پرش با اسب در شهرستان تبریز، شهرستان جلفا و شهرستان مرند و مسابقات استقامت در شهرستان مراغه و مرند برگزار کرده است.

شفیعی در ارتباط با معیار انتخاب برترین های هیئت سوارکاری استان و معرفی به جشنواره هدف، گفت: معیار انتخاب و شاخص اصلی ما برای جشنواره هدف، شرکت در کلیه رویدادهای ورزشی و دارا بودن بالاترین مدرک مربیگری و داوری، اخلاق مداری و مقام آوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف رویداد بزرگ و فراگیر ورزشی است

چهارشنبه 4 تیر 1399
به گزارش ستاد خبری هدف، حمید بخشایی با عنوان این موضوع که جشنواره هدف نقش مهم درورزش استان دارد، به عملکرد هئیت خود در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: برگزاری آزمونهای سطح بندی در۳ دوره انهم با استقبال ۱۰۰۰ نفری در دوره اول که در دوره های بعدی این […]