جشنواره هدف رویداد بزرگ و فراگیر ورزشی است

به گزارش ستاد خبری هدف، حمید بخشایی با عنوان این موضوع که جشنواره هدف نقش مهم درورزش استان دارد، به عملکرد هئیت خود در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: برگزاری آزمونهای سطح بندی در۳ دوره انهم با استقبال ۱۰۰۰ نفری در دوره اول که در دوره های بعدی این تعداد به 2000 نفر رسید، ازجمله این عملکردهاست.

بخشایی اظهار کرد: در سال ۹۸ میزبان مسابقات قهرمانی ترامپولین در استان بودیم و علاوه بر آن، حضور تیم آقایان در اردوی زنجان و بانوان در اردبیل و همچنین حضور در مسابقات شمالغرب انتخابی جوانان و نوجوانان در اردبیل از جمله عملکردهای مهم دیگر این هئیت به شمار می رود.

او افزود: سال ۹۸ سالی پربار برای هیئت ژیمناستیک استان بود، و طی سال ۹۸ ورزشکاران و نفراتی از ژیمناستیک استان به اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و ترامپولین راه یافتند.

او درادامه با اشاره به دیگر برنامه های خود در سال ۹۹ گفت: برگزاری آزمون های سطح بندی، برگزای المپیاد، لیگ باشگاه های استان و در کنار این ها، تلاش برلی استعدادیابی و قهرمان پروری در رشته ژیمناستیک مهم ترین برنامه های هیات در سال جاری خواهند بود.

بخشایی در بخش هایی از صحبت هایش از کمبود بودجه وعدم حمایت مالی از هئیت ها نیز گلایه کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسوولان به حل این مشکل شد.

اومعیار انتخاب برترین های هیئت ژیمناستیک را فعالیت های مستمر افراد و کسب عناوین قهرمانی در این رشته ورزشی درسال ۹۸ عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف نشاط و انگیزه دوباره را در ورزشکاران زنده می کند

چهارشنبه 4 تیر 1399
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف،جلیل خدایی برگزاری جشنواره هایی با هدف دیده شدن ورزشکاران را حرکت بسیار مفیدی در رشد و توسعه ورزش استان دانست. وی افزود استمرار چنین جشنواره هایی باعث ترغیب و تشویق جوانان برای حضور در عرصه های ورزشی است خدایی از عملکرد هییت خود گفت […]