جشنواره هدف بستر تشویق و ترغیب جوانان به ورزش است

نسترن محمدی زاده در گفتگو با تبریز پویا با بیان اینکه این اولین بار در سطح استان است که شاهد چنین برنامه ای فراگیر جهت تکریم ورزشکاران هستیم، اظهار کرد: موسسه رسانه ورزش با طراحی جشنواره هدف در صدد معرفی چهره های گمنام ورزش استان است.

او این جشنواره را فصل جدیدی از فعالیت های موسسه رسانه ورزش خواند و افزود: موسسه رسانه ورزش ازسال ۹۲ با هدف‌گذاری برخی اهداف و برنامه خیریه فعالیت خود را آغاز کرده و بارزترین رویداد در سالگرد زلزله ورزقان رخ داد.

محمدی زاده ادامه داد: در این رویداد مسابقه فوتبال با حضور عادل فردوسی پور برگزار شد و عواید این مسابقه به تهیه کانکس به عنوان مدرسه به کودکان زلزله زده اختصاص داده شد.

مسئول امور بانوان موسسه رسانه ورزش در ادامه با اشاره به اینکه تنها استعداد و تلاش باعث موفقیت نیست، گفت: همیشه افرادی موفق بوده اند که وقتی کاری را شروع کردند با تمام چالش ها و سختی ها به آن ادامه داده اند.

نسترن محمدی زاده از مربیان و داوران نام آشنای بدنسازی، کراس فیت، کاراته، آمادگی جسمانی، ایروبیک، کوهپیمایی، سنگنوردی، شنا، کام کندا لین و فانکشنال در استان بوده و پیشتر نیز به عنوان نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش استان نیز فعالیت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، باعث دلگرمی و ایجاد روحیه در ورزشکاران می شود

پنج‌شنبه 12 تیر 1399
به گزارش ستاد برگزاری جشنواره هدف، امیر حقوقی با بیان اینکه روحیه و انگیزه دادن به ورزشکار یکی از ارکان اصلی موفقیت و رسیدن به قهرمانی است اظهار کرد: برگزاری این نوع برنامه ها می تواند در بین جوانان و نوجوانان شور و شوق حضور در میادین ورزشی ایجاد کرده […]