جشنواره هدف حركتى مثبت و ايده ای جالب است

گیتی موسوی امروز در مصاحبه با تبريز پويا اظهار کرد: وقتى اسمم را در ليست برترين هاى هيئت بدنسازى و پرورش اندام ديدم، بيشتر از لحظه ثبت ركورد جهاني ام خوشحال شدم چون پاداش تمامى زحمات چندين ساله ام را يكجا دريافت كردم.

او ادامه داد: در ايران مسابقاتى براى رشته هاى بدنسازى و بعضى از رشته هاى قدرتى بانوان برگزار نمي شود و اغلب مسابقات باشگاهى و شخصى است. همين موضوع باعث شد تا من به فكر ثبت ركورد جهانى در داخل ايران بيفتم و اين تصميم را عملى كنم. آقاى اشكان زيارى مشاور گينس در ايران پيشنهادم را پذيرفت و استارت تمرينات را زدم.

موسوى گفت: ركورد جهانى كشيدن تريلى به وزن 11 تن و 357 كيلو توسط يك خانم استراليايى بود كه من هدفم شكستن اين ركورد بود. با توجه به اين كه اين دست از مسابقات ربطى به ورزيدگى بدنى ندارد و بيشتر يك نوع تكنيك محسوب مي شود، با رعايت تمامى اصول موفق به شكستن ركورد جهانى شدم ولى به علت نبود بودجه نتوانستم ركوردم را در كتاب گينس ثبت کنم.

او اظهار کرد: براى ثبت ركوردم باید دوره درمان در قسمت زانوی پایم كامل شود تا بتوانم بعد از طى دوران نقاهت بعد از عمل، دوباره به ثبت ركوردم روى آورم.

این ورزشکار بانوی بدنسازی استان با اشاره به سوابق ورزشى خود در رشته هاى دووميدانى، آمادگى جسمانی، واليبال و بدنسازى و علاقه وافر به رشته هاى قدرتی، شرایط بدنى خود را براى شروع به كار در اين رشته پرچالش براى بانوان در ايران مناسب عنوان كرد.

موسوى با اشاره به اين نكته كه در كشور ايران مسابقات پرورش اندام براى بانوان برگزار نميشود و بانوان ايرانى علاقمند به اين رشته نياز به حمايت ويژه از طرف متوليان اين رشته در شهرهاى مختلف هستند، گفت: اين موضوع باعث شده نامى از ورزشكاران و مربيان و داوران خانم در ليست هيئت بدنسازی ھم نباشد و دليل انتخاب من بعنوان پديده برتر سال، ثبت ركورد جهانى بود.

او در پايان با تشكر از اداره ورزش و جوانان، هيئت بدنسازى آذربايجان شرقى، شوراى شهر كلانشهر تبريز، مديريت باشگاه هيراد، تمامى مربيان خود و همچنين موسسه رسانه ورزش و عوامل اجرايى جشنواره هدف، توفيق و تداوم برگزارى جشنواره هدف را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف گام مهمی در مسیر موفقیت ورزشکاران است

شنبه 11 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، میلاد رمضانی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: در فضای ورزش ایجاد انگیزه و نشاط باعث تقویت روحیه ورزشکاران شده و گام بسیار مهمی در مسیر موفقیت آنها است. او افزود: این جشنواره باعث ایجاد نشاط و انگیزه در خانواده ورزش می شود. رمضانی با […]