جشنواره هدف حرکتی نو در جهت پیشرفت ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا، شهاب صادق زاده با اشاره به اهمیت جشنواره هدف اظهار کرد: برگزاری برنامه های ورزشی در تبریز مدتهاست که نقش کمرنگی به خود گرفته است و در این اوضاع کرونایی که ورزشکاران از فعالیت های خود باز مانده اند، برگزاری این جشنواره انگیزه و نشاط به جامعه ورزش استان می دهد.
صادق زاده در خصوص کارنامه رقابتهای خود بیان کرد: بازیکن ملی پوش رشته هندبال هستم و حدود ۹ سال است که در لیگ برتر بازی می کنم. از سال ۹۰‌ تا ۹۲ در تیم دسته یکی شهرداری تبریز بودم و در سالهای ۹۱ تا ۹۳ در لیگ برتر کشور با تیم شهرداری تبریز حضور داشتم. در سال ۹۴ با تیم منیزیوم فردوس قهرمان لیگ برتر شدم و در سالهای ۹۵ و ۹۶ عضو تیم نیروی زمینی ارتش بودم. در سال ۹۷ با تیم زاگرس اسلام آباد غرب نایب قهرمان لیگ برتر شدم و سال ۹۸ بازیکن تیم فرازبام دهدشت بودم که به دلیل بیماری همه گیر کرونا ادامه برگزاری لیگ لغو شد.

برترین ورزشکار هندبال از حضور خود در تورنومنت های بین المللی گفت: سال ۲۰۱۴ در تیم ملی جوانان در رقابتهای ترکیه و قطر حضور داشتم و در مسابقات آسیایی مقام چهارم را کسب کردیم. سال ۲۰۱۵ در تیم ملی امید بودم که مسابقاتی برگزار نشد. در حال حاضر بازیکن تیم ملی بزرگسالان هستم و در بازی های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در قطر برگزار شد، از اعضا تیم بودم.
او افزود: نبود اسپانسر در رشته هندبال مشکل بسیار بزرگی است که این رشته را درگیر کرده و باعث شده از سال ۹۵ در استان تیمی نداشته باشیم.
صادق زاده در ادامه عنوان کرد: در سالهایی که خارج از استان در تیم ملی فعالیت کردم به جز آقای موسویان به عنوان رئیس هیئت، هیچکس از خانواده ورزش استان و هیئت هندبال سراغی از من نگرفت و این بسیار ناراحت کننده است و امیدوارم برگزاری جشنواره هدف راهی برای توجه بیشتر به ورزشکاران و رشته های ورزشی آنها باشد.
این قهرمان هندبال از مسئولان برگزار کننده جشنواره هدف تشکر کرد و گفت: تداوم برگزاری این جشنواره راهی برای توسعه و معرفی رشته های ورزشی در استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف موجب شناساندن ورزش های ناشناخته شده است

یکشنبه 26 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، آیلین رحمت زاده با ابراز خرسندی از اینکه برگزاری جشنواره هدف باعث شناخته شدن رشته ورزشی اش شده است، گفت: برگزاری این جشنواره مطمئنا تاثیر بسزایی در روند رشد و پیشرفت رشته ها ورزشی از جمله کبدی خواهد داشت. او در خصوص کسب سکو های قهرمانی […]