شورا و شهرداری تبریز در توسعه ورزش های همگانی همت دارند

ایوب بهتاج امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا به ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی شهر تبریز اشاره کرد و گفت: کلانشهر تبریز با توجه به ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی جزو فعال ترین شهر ایران در عرصه ورزش های همگانی است و این سیاستی است که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی در پیش گرفته است.

او ادامه داد: همچنین شهردار تبریز در‌ بحث همگانی کردن ورزش و پویایی و فعال شدن شهروندان شهر همت و تلاش بسیاری کرده است و فضاهای موجود را برای ارتقاء هر چه بیشتر ورزش در بین مردم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داده است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر تبریز چند سال است که در این زمینه پای کار بوده اند و با اداره کل ورزش و جوانان روابط بسیار خوبی را در بحث ورزش همگانی داشته اند و امیدواریم با این طرح بتوانیم جامعه سالم و با نشاطی را داشته باشیم.
بهتاج در خصوص سیاستگذاری های ورزش همگانی اظهار کرد: من بعنوان دبیر شورای سیاستگذاری شهرهای فعال به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد کردم که شهرداران در این طرح بعنوان قائم مقام این شورا انتخاب شوند. تعامل بین شهرداری و استانداری با اداره کل ورزش و جوانان برای همگانی کردن ورزش در بین مردم بسیار خوب است و امیدوارم جامعه ای پر از سلامت و شادابی داشته باشیم.
او گفت: آمارهایی در خصوص چاقی و بیماری هایی که ناشی از کم تحرکی است، در دست است و تلاش می کنیم با توسعه ورزش همگانی در پارکها و فضاهای باز مردم را به مشارکت در این حرکت پویا تشویق کنیم. ما برای همه این موارد برنامه هایی را ترتیب داده ایم و دانشگاه علوم پزشکی سهم بسیار بزرگی را در این خصوص دارد. ما همه دست به دست هم داده ایم تا شهری سلامت داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآور شد: مشارکت شهرداری و شورای شهر تبریز در این خصوص بسیار خوب بوده و تشکر ویژه از آقای دکتر شهین باهر شهردار تبریز و آقای دکتر دبیری رئیس شورای شهر دارم که تا به امروز کمک های شایانی در زمینه ورزش برای داشتن شهری سالم و پویا داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی پتانسیل بالایی دارد

دوشنبه 24 شهریور 1399
حسین افتخاری امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص آینده هیئت بولینگ و بیلیارد اظهار کرد: رشته بولینگ و بیلیارد در استان دارای پتانسیل و ظرفیت های بالایی است و با کمک خداوند متعال در سال ۹۹ تمام تلاش خود را برای موفقیت های روزافزون ورزشکاران در این […]