جشنواره هدف در بین ورزشکاران رقابت سالم ایجاد می‌کند

به گزارش تبریز پویا؛ بهنام صادقی، در خصوص ابعاد جشنواره هدف اظهار کرد: سالهاست که از ورزشکاران استان آن طور که باید تجلیلی به عمل نیامده و برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند باعث ایجاد انگیزه مضاعف در ورزشکاران برای رسیدن به قهرمانی شود.
صادقی با بیان اینکه از سال ۹۰ در رشته فلوربال مشغول به فعالیت هستم گفت: حدود ۹ سال است که در تیم ملی ایران هستم. در این سالها در تمام رقابت های برگزار شده به عنوان بازیکن، مربی و داور حضور داشتم.
او افزود: در سال ۹۶ در رقابت‌های کاپ آسیا در تیم ملی زیر ۱۹ در مسابقات کشور ژاپن شرکت کردم. در سال ۹۵ با تیم آذربایجان شرقی مقام دوم را در رقابتهای کشوری را بدست آوردم.
صادقی با تاکید بر اینکه در هر جایی به حضورم نیاز باشد دریغ نمی کنم گفت: در سال ۹۶ نیاز به حضور داور بود که این کار را انجام دادم. داوری مسابقات کشوری بین تیم های تهران و اصفهان بر عهده من بود.
او گفت: در دوسال اخیر رقابتی برگزار نشده است.
صادقی با بیان خاطرات داوری بین تیم های تهران و اصفهان گفت: این بازی بدلیل حساسیتی که داشت برایم خیلی جذاب بود، این بازی در مرحله نیمه نهایی بود. در قضاوت این بازی تجربه های زیادی کسب کردم.
او در پایان گفت: امیدوارم برگزاری جشنواره هدف تداوم داشته باشد و شاهد موفقیت های ورزشکارانمان در رشته های مختلف باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، هدفها را والاتر می کند

سه‌شنبه 24 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ الهام رحمانی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: وجود انگیزه و نشاط در ورزشکاران باعث ایجاد حس رقابت سالم در ورزشکاران می شود. تداوم برگزاری این برنامه ها راهی برای پیشرفت ورزش است. رحمانی با اشاره به رقابتهای خود در سال های گذشته اشاره کرد […]