جشنواره هدف، هدفها را والاتر می کند

به گزارش تبریز پویا؛ الهام رحمانی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: وجود انگیزه و نشاط در ورزشکاران باعث ایجاد حس رقابت سالم در ورزشکاران می شود. تداوم برگزاری این برنامه ها راهی برای پیشرفت ورزش است.
رحمانی با اشاره به رقابتهای خود در سال های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: رشته ورزشی من پاراگلایدر است. در سال ۹۷ در مسابقات قهرمانی کشوری عنوان نایب قهرمانی را کسب کردم. این رقابت ها در کرمانشاه برگزار می شد.

او با بیان اینکه در تورنومنت های خارجی نیز صاحب عنوان شده ام اظهار کرد: در مسابقات ترکیه توانستم مقام سوم را کسب کنم.
رحمانی گفت: رکوردار مسافت در بین بانوان این رشته در استان و شمال غرب کشور هستم.
این قهرمان پاراگلایدر گفت: سال ۹۸ سال خوبی در ورزش برای من بود. تلاش کردم سطح کیفی کار خودم را بالا ببرم. رکوردهایی که در این سال توانستم ثبت کنم نشان گر موفقیتم در رسیدن به اهدافی بود که پیش بینی کرده بودم.

او با بیان اینکه لحظه به لحظه پروازهایی که انجام دادم برایم خاطره است گفت: بهترین لحظات پروازهایم در مسافت های آزاد است چون درگیری و استرس ندارم. در مسافت آزاد بالای ۱۰۰ کیلومتر همیشه دوست داشتم که در استان خودمان پرواز کنم چون شرایط برای پروازهای بلند سخت تر است. خوشبختانه موفق شدم از آذرشهر این پرواز را انجام دهم، این پرواز برایم خیلی شیرین بود، توانستم رکورد مسافت ۱۳۴ کیلومتر را از آن خود کنم.

برترین ورزشکار رشته پاراگلایدر افزود: این رشته متاسفانه از طرف فدراسیون حمایت نمی شود، بودجه خیلی زیادی در اختیار هیئت ها قرار نمیگیرد و آنها هم توان حمایت کردن ندارند. مسئولان می توانند کمک بیشتری به این رشته داشته باشند و اجازه پرواز ما را از سایتهای دیگر مهیا کنند. در حال حاضر فقط در استان یک سایت برای پریدن باز است و به بقیه سایتها مجوز پرواز نمی دهند.
او ادامه داد: مسیر دسترسی اکثر سایتها جاده ای نامناسب دارد که گاها” با پای پیاده باید مسافتی را طی کرد و از مسئولان ورزش استان درخواست می کنم که توجه بیشتری به رشته پاراگلایدر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف باعث شکوفایی و پیشرفت ورزش استان است

پنج‌شنبه 26 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ جواد علیزاده در خصوص ضرورت برگزاری جشنواره هدف گفت: ورزشکاران برای موفقیت در رقابتها نیاز به انرژی و روحیه خوب دارند. برگزاری مراسم و جشنواره های ورزشی باعث بوجود آمدن انگیزه و نشاط در ورزشکاران می شود. علیزاده با بیان اینکه رشته من دومیدانی است و […]