جشنواره هدف راهی برای ارج نهادن به جامعه ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا؛ بهمن پورممی درخصوص عملکرد تیم هایش در سال 98 گفت: در رده های مختلف سنی، در دو مسابقات استانی و کشوری موفق به کسب مقام اول شدیم. در سالهای ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در مسابقات بین المللی آزاد کاراته توانستیم مقام اول را کسب کنیم.

او افزود: در مسابقات 2007 رشته کیک بوکسینگ خودم توانستم مقام اول را بدست بیاورم.

پورممی گفت: اکنون در رشته کیک بوکسینگ واکو در حال فعالیت هستم که یک رشته ورزشی جداگانه از کیک بوکسینگ است، سال ۹۸ در مسابقات کشوری به میزبانی کرمان در همین رشته دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط شاگردانم بعد از ۱۵ سال برای استان کسب کردیم.

او ادامه داد: در سال ۹۹ در مسابقات مجازی موزیکال فرم که به دلیل بیماری کرونا آنلاین برگزار شد، مقام اول و دوم را بدست آوردیم.

پورممی با مرور خاطرات ورزشی اش گفت: حضورم در رقابتهای ورزشی در سال ۹۸ در کرمان بهترین خاطره ورزشی ام است. برای اولین بار در مسابقات رسمی شرکت میکردیم و تجربه های زیادی را کسب کردم.

او با درخواست از مسئولین ورزش استان برای توجه بیشتر به رشته کیک بوکسینگ واکو گفت: انتظار داریم از این رشته و ورزشکاران آن همانند رشته های دیگر حمایت شود. در تبریز به دلیل تعدد سبک های مختلف به این رشته ارزش داده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف می تواند حامی ورزشکاران و قهرمانان ورزش استان شود

شنبه 21 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ علی فتاح پور، در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: برگزاری برنامه های ورزشی اقدام مهمی برای ایجاد انگیزه و روحیه در ورزشکاران است. تداوم برگزاری این جشنواره می تواند برگ برنده برگزار کنندگان باشد. فتاح پور افزود: در شش رقابت کشوری در رشته سپک تاکرا […]