تلاش می کنیم حضوری موفق در لیگ دسته سه داشته باشیم 

امید شادلو امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان، اظهار کرد: تیم عقاب تبریز جزو چهار تیمی بود که از سال قبل در سوپر لیگ استان مانده بود. مسابقات امسال نیز بدلیل مشکلات و محدودیت های ویروس کرونا به صورت حذفی برگزار شد و زودتر از موعد به پایان رسید.

او افزود: با این حال در مسابقات حذفی، با تیم های سرخپوشان و اوحدی مراغه بازی کردیم و خوشبختانه مقابل هر دو تیم پیروزی با تیم ما بود و در نهایت منجر به قهرمانی ما شد.

شادلو با اشاره به تاثیر حضور کادرفنی مجرب در تیم فوتبال عقاب تبریز، گفت: اعضای کادر فنی تیم عقاب از نفرات نیروی هوایی هستند سابقه خوبی در مربیگری دارند. شخص آقای خلیل محمودزاده از پیشکسوتان فوتبال است که شش سال به عنوان سرپرست تیم بوده و امسال به عنوان سرمربی تیم فعالیت می کند که با تلاش ایشان و دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان، قهرمانی در سوپرلیگ استان نصیب تیم ما شد.

او گفت: با پتانسیل خوبی که داریم، تلاش می کنیم تا حضوری موفق در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سه باشگاه های کشور داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قوی ترین مردان استان جایی برای تمرین ندارند

چهارشنبه 5 آذر 1399
ایوب کناره چی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: از چند سال قبل در رشته قوی ترین مردان در استان فعالیت می کنم و با اینکه در سالهای گذشته من مسئول کمیته نبودم، اما چون علاقه مند به این رشته بودم در سالهای ۸۷ و ۸۸ […]