جشنواره هدف ورزشکاران را به چالش کشیده است

به گزارش تبریز پویا، رضا جداری شاکری با بیان اینکه از سال ۸۶ در رشته قایقرانی به طور فعال و مداوم فعالیت دارم گفت: از سال ۸۹ به عنوان مربی قایقرانی در هیئت فعالیت می کنم. ورزشکاران زیادی را برای حضور در رقابت های استانی و کشوری تربیت کرده ام. تعدادی از این ورزشکاران به تیم ملی نیز رسیده اند.

برترین مربی هیئت قایقرانی در خصوص فعالیت هایش در سال 98 اظهار داشت: متاسفانه با توجه به انجام تمرينات منظم و ثبت رکوردهای قابل قبول جهت آمادگی برگزاری مسابقات بزرگسالان قهرمانى كشورى و آخرين انتخابي المپيك ٢٠٢٠ توكيو در اسفند ماه در تهران، مسابقات به علت شیوع بيمارى كرونا لغو شد و نتوانستيم شايستگى هاى خودمان را به اثبات برسانيم.

رضا جداری شاکری با تاکید بر اینکه رشته قایقرانی با توجه به شرایط آب و هوایی استان رشته ای فصلی محسوب می شود گفت: بدلیل اینکه استان ما سردسیر است، تنها شش ماه می‌توان در سال فعالیت کرد که این برای ورزشکار مشکل ساز است تا به بالاترین سطح دست یابد.

او افزود: با توجه به کمبود امکاناتی مانند تجهیزات قایق و پارو  مشکلاتی داشتیم. متاسفانه تا به حال اقدام خاصی از طرف مدیریت برای حل این مشکلات ندیده ایم.

این مربی قایقرانی با اشاره به تغییر رئیس هیئت قایقرانی، گفت: امیدوارم قايقرانى استان به درجات بالايى برسد و ورزشکاران استان بتوانند در ميادين بزرگ پرچم سه رنگ كشورمان را به اهتزاز دربياورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف باید مستمر باشد

شنبه 4 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، پویا حسن‌پور با بیان اینکه ۱۹ سال است در رشته قایقرانی فعالیت دارم گفت: در مسابقات کشوری، استانی و لیگ قضاوت کرده‌ام. سابقه مربیگری تیم استان و دبیر هیئت قایقرانی را نیز دارم. پویا حسن پور در خصوص مشکلات این رشته ورزشی گفت: قایقرانی رشته‌ی فصلی […]