جشنواره هدف باید مستمر باشد

به گزارش تبریز پویا، پویا حسن‌پور با بیان اینکه ۱۹ سال است در رشته قایقرانی فعالیت دارم گفت: در مسابقات کشوری، استانی و لیگ قضاوت کرده‌ام. سابقه مربیگری تیم استان و دبیر هیئت قایقرانی را نیز دارم.

پویا حسن پور در خصوص مشکلات این رشته ورزشی گفت: قایقرانی رشته‌ی فصلی است و در فصل هایی که امکان تمرین وجود ندارد باید امکاناتی فراهم شود تا بدن ورزشکار افت نکرده و تمریناتش قطع نشود.

او گفت: در فصل زمستان تمرینات قایقرانی کاملا تعطیل است و ورزشکاری که هفت، هشت ماه به طور مداوم تمرین کرده دچار وقفه چهار پنج ماهه می شود.

حسن‌پور گفت: به منظور اینکه تمررینات در زمستان قطع نشود باید دستگاه های ارگومتر در اختیار داشته باشیم. این تجهیزات و دستگاه ها هزینه چندانی ندارد ولی متاسفانه در ۱۸ سالی که در این رشته فعالیت دارم  کمبود این دستگاه ها حل نشده است.

برترین داور هیئت قایقرانی با تشکر از موسسه رسانه ورزش تبریز گفت: عدم توجه رسانه ها به ورزش های پایه مثل شنا، دو و میدانی و… یکی از اصلی ترین مشکلات ورزش کشور است.

او افزود: در کشور های پیشرفته روی این ورزشها سرمایه گذاری می‌کنند، مهمترین فاکتور در این رویدادها رسانه است چون اسپانسر سمتی می‌رود که رسانه در آن حضور داشته باشد.

حسن‌پور گفت: درخواست من از رسانه ها این است که نگاهشان به رشته های ورزشی متعادل باشد. صدا و سیما تمام رشته های ورزشی را یکسان پوشش بدهد تا علاقمندان به این رشته‌های ورزشی بیشتر شده و اسپانسرها به این سمت جذب شوند تا رشته‌های ورزشی بیش از پیش رشد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، موثرترین حرکت که تا کنون انجام گرفته است

شنبه 4 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، فرشته بابازاده با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره هدف، گفت: برگزاری این جشنواره تاثیر مثبتی بر روحیه ورزشکان به ویژه روحیه من داشته است. او گفت: من از سن ۱۲ سالگی و به مدت هشت سال، در رشته هاکی فعالیت دارم.در مسابقات لیگ برتر عنوان قهرمانی […]