جشنواره هدف بستری برای رشد و شکوفایی ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا، وحید باقری با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: در این روزهای کرونایی که انگیزه و روحیه ورزشکاران برای ادامه مسیر بسیار ضعیف شده است، برگزاری جشنواره هدف راهی برای ایجاد انگیزه و روحیه در ورزشکاران است.
باقری در خصوص دوران مربیگری خود بیان کرد: سالهاست که در رشته هندبال به عنوان مربی فعالیت می کنم و ثمره این تلاشها شهاب صادق زاده بازیکن ملی پوش هندبال است که در لیگ برتر و تورنمنت های بین المللی بازی می کند.

او افزود: در رده سنی نوجوانان امین زارع، امیر مقصودی، محمدرضا بابایی و امید فرهود نیز از دیگر ملی پوشان این رشته هستند. در رده سنی نونهالان نیز علی محمد زاده، محمد نادری پور و بابک قانع را داریم که ملی پوش هستند. در رده سنی خردسالان در رقابتهای استعدادیابی کشوری سه بازیکن ملی پوش به نامهای محمدرضا فرخی، امین ذاکر و پویا طهماسبی حضور دارند و خوشبختانه در تمام رده های سنی در استان ملی پوش داریم.
این مربی برتر هندبال اظهار کرد: در سال ۹۸ در رقابتهای قهرمانی کشوری مدارس حضور داشتیم که مقام اول را کسب کردیم.
او افزود: در چند سال اخیر برای تیمهای پایه وقت و سرمایه گذاشته می شود و همین امر باعث رشد و توسعه هندبال در استان است و امیدوارم این اقدامات مفید تداوم داشته باشد.
برترین مربی هیئت هندبال از موسسه رسانه ورزش تشکر کرد و گفت: تداوم برگزاری جشنواره هدف باعث رشد و توسعه ورزش استان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف حرکتی نو در جهت پیشرفت ورزش استان است

یکشنبه 26 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، شهاب صادق زاده با اشاره به اهمیت جشنواره هدف اظهار کرد: برگزاری برنامه های ورزشی در تبریز مدتهاست که نقش کمرنگی به خود گرفته است و در این اوضاع کرونایی که ورزشکاران از فعالیت های خود باز مانده اند، برگزاری این جشنواره انگیزه و نشاط به […]