جشنواره هدف یکی از اتفاقات نادر در ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا، علی شکرالهی‌فر با بیان اینکه مسئول کمیته رالی و داور هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان است گفت: به عنوان ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشوری رالی و قهرمانی مسابقات چند جانبه و استانی دارای مقام های متعدد است..
او افزود: سرداور و مسئول داوری مسابقات رالی، آفرود چندجانبه، موتور کراس، اسلالوم خودرو و موتور بوده ام. همچنین در مسابقات رالی قهرمانی خاورمیانه قضاوت کرده‌ام.

علی شکرالهی‌فر با بیان اینکه برخلاف رشته های ورزشی دیگر، به این رشته توجه کمتری شده است گفت: چندین دوره ریاست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تغییر کرده و هم اکنون آقای امیرخیزی رئیس هیئت و از قهرمانان این رشته است که از دغدغه ورزشکاران اطلاع دارد.

شکرالهی فر با بیان اینکه رئیس کنونی هیئت نسبت به ریاستهای قبلی یک پله بالاتر شرایط را درک می‌کند، افزود: ما در استان پیست تخصصی نداریم، به همت مسئولان از پارکینگ یادگار امام استفاده میکنیم که نیاز به یک پیست تخصصی مخصوص این ورزش است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، ارج نهادن به ورزشکار است

شنبه 11 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، وحیده فاتحی با بیان اینکه پنج مقام کشوری در رشته اتومبیلرانی دارم گفت: در بعضی شهر ها از لحاظ مالی با مشکلات جدی برای برگزاری مسابقات روبه رو هستیم. او افزود: ورزشکاران به دلیل مشکلات موجود مورد حمایت قرار نمی گیرند. فاتحی با اشاره به اینکه […]