حرف و عمل رئیس هیئت کشتی متناقض است

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، احد متینی که پیش تر از سوی رئیس هیئت کشتی، مسئولیت کشتی ساحلی استان را برعهده گرفته بود، چند روز پس از دریافت حکم، به کار خود در این هیئت پایان داد.
متینی در خصوص استعفای خود از مسئولیتش در هیئت کشتی استان، گفت: متاسفانه برنامه های هیئت کشتی آنطور که باید، با برنامه پیش نمی رود و حرف و عمل آقای علیزاده متناقض است.
او با اشاره به اینکه یکسری برنامه ها در هیئت کشتی می تواند اختلاف ایجاد کند، اظهار کرد: با این روند آینده خوبی در انتظار کشتی استان نیست و این هیئت پر از حاشیه و چالش خواهد بود.
این کشتی گیر سابق تیم استان، بیان کرد: به روی کار آمدن افراد باتجربه و دارای تخصص و دارای سابقه قهرمانی در هیئت کشتی استان نکته ای مهم و قابل توجه است.
متینی در خصوص سوابق ورزشی خود گفت: عنوان سوم مسابقات کشتی جام یوسفعلی در ترکیه و عضویت در تیم ملی کبدی به مدت چهارسال و کسب عناوین مختلف از جمله سوابق من در رشته های کشتی و کبدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تبریز پتانسیل میزبانی مسابقات کشوری را دارد

شنبه 10 آبان 1399
وحید میرزاده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج در دوران کرونایی، اظهار کرد: مسابقات دانش آموزی و مسابقات کارمندان دولت از جمله مسابقات شطرنجی است که در هفته های اخیر برگزار شده است. او با اشاره به برگزاری مسابقات کارمندان دولت در هفته […]