حضور دو اسکی باز استان در اردوی تیم ملی

رئیس کمیته اسکی چمن آذربایجان شرقی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های به عمل آمده توسط فدراسیون اسکی و اداره کل ورزش جوانان استان اردبیل، اردوی تیم ملی بانوان در این شهر برگزار می شود.

اسکندرزاده اظهار کرد: به گفته خانم محمد پور سرپرست تیم ملی اسکی چمن بانوان، این اردو از اول خرداد در پیست چمن فندقلو شروع شده و تا ۱۱خرداد ادامه دارد.

او افزود: تیم اسکی روی چمن به سرمربیگری خانم ثمین داوری در این اردو حاضر شده و نفرات منتخب این اردو برای شرکت در مسابقات جام جهانی در پیست بین‌المللی دیزین حضور خواهند یافت.

او بیان کرد: به گفته سرپرست اردو تا به امروز هشت نفر از اردبیل و یک نفر از تهران در این اردو حضور دارند و در روزهای آتی نیز دو نفر از استان آذربایجان شرقی به این اردو خواهند پیوست.

اسکندرزاده گفت: امیدواریم که با حمایتهای مسئولان ذیربط از جمله دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان، آقای هنربر رئیس هیئت و آقای دباغی دبیر هیئت جایگاه بهتری در اسکی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

می خواهم در نوجوانی قهرمان بزرگسالان شوم

شنبه 8 خرداد 1400
پویا شفیعی فرد در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا گفت: هفت سال متوالی است که قهرمان کشور هستم و هم اکنون رنکینگ یک آسیا را به نام خود و کشورمان دارم. او افزود: در حال حاضر در مسابقات PSA ( جایزه بزرگ کیش ) حضور دارم و تنها بازیکن […]