می خواهم در نوجوانی قهرمان بزرگسالان شوم

پویا شفیعی فرد در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا گفت: هفت سال متوالی است که قهرمان کشور هستم و هم اکنون رنکینگ یک آسیا را به نام خود و کشورمان دارم.

او افزود: در حال حاضر در مسابقات PSA ( جایزه بزرگ کیش ) حضور دارم و تنها بازیکن جوانان هستم که تا جمع هشت نفر برتر رده بزرگسالان فاصله کمی دارم.

شفیعی فرد اظهار کرد: من هم اکنون در رده سنی نوجوانان هستم اما با این حال به سختی تلاش و تمرین می کنم که بتوانم در رده سنی بزرگسالان قهرمان کشور شوم.

او در خصوص مسابقه دو روز قبل خود، گفت: در این بازی نزدیک با نتیجه ۳- ۱ به آقای نوید ملک ثابت کاپیتان تیم ملی بزرگسالان نتیجه را واگذار کردم. البته تجربه ای که از این بازی به دست آوردم برای من بسیار ارزشمند بود.

این ملی پوش تبریزی اسکواش، به مسابقات آینده خود اشاره کرد و افزود: دو هفته بعد مسابقات جام رمضان را پیش رو دارم و امیدوارم بتوانم به نتایج خوبی دست یابم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسابقه شطرنج حضوری در تبریز پس از 15 ماه

شنبه 8 خرداد 1400
به گزارش تبریز پویا، اولین دور مسابقات شطرنج حضوری سال ۱۴۰۰ پنجشنبه ششم خرداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت شطرنج بازان برتر استان آذربایجان شرقی همراه بود. این مسابقات با محدودیت شرکت کنندگان و با حضور ۴۱ بازیکن از شهرستان‌های تبریز، کلیبر، اسکو، صوفیان، اهر، سهند، ابهر […]