حق مردم آذربایجان داشتن تیم لیگ برتری در والیبال است

پشت خط زن تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا با صعود به لیگ برتر هدیه خوبی به مردم شریف آذربایجان وشهر ورزقان بدهیم.

به گزارش تبریز پویا، سهیل احمدی درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و تمرینات شادابی را سپری کردیم تا آماده دیدار با کندوان شمال نور باشیم.

وی تصریح کرد: با همه فراز و فرودها فکر می‌کنم نتایج خوبی کسب کردیم گرچه می‌توانستیم در سه بازی که نتیجه را واگذار کردیم نتیجه بهتری بگیریم.

پشت خط‌ زن تیم والیبال مس سونگون ورزقان درباره دیدار روز جمعه تیمش مقابل کندوان شمال نور نیز گفت: بازی سختی مقابل حریف‌مان داریم که باید در این دیدار برنده شده و نیم فصل اول را با برد به پایان برسانیم تا پس از آن با صلاحدید کادرفنی با ترمیم نقاط ضعف تیم به استقبال نیم فصل دوم برویم.

احمدی تاکید کرد: در نیم فصل اول به اعتقاد من به اهداف‌مان نرسیدیم و نتایج‌مان آن‌طور که باید توقع داشتیم نبود ولی امیدوارم در دور برگشت جبران کرده و به عنوان یکی از دوم تیم اول گروه به مرحله حذفی صعود کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه حق مردم آذربایجان و ورزقان داشتن یک تیم لیگ برتری در والیبال است، خاطرنشان کرد: همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا در پایان فصل با نتایج خوب به لیگ برتر صعود کنیم تا هدیه خوبی را به مردم شریف آذربایجان و ورزقان بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقابت ۶۰ موتورسوار در مسابقات جام تبریز

چهارشنبه 25 آبان 1401
۶۰ موتورسوار در مسابقات جام تبریز برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی رقابت می کنند.