خطیبی هت تریک می کند!؟

به گزارش تبریز پویا، تیم آلومینیوم اراک با رسول خطیبی سرمربی جوان خود یکی از شانس های جدی صعود به لیگ برتر است.

خطیبی که در اواسط فصل جاری از تیم لیگ برتری ماشین سازی جدا شد و تیم میانه جدولی آلومینیوم اراک در لیگ یک را تحویل گرفت، با تحولی که در این تیم ایجاد کرد، توانست در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل به رده دوم جدول رسیده و جزو شانس های جدی صعود به لیگ برتر لقب بگیرد.

اکنون تیم آلومینیوم در واپسین هفته لیگ یک این فرصت را پیش روی خود می بیند که با شکست تیم داماش و البته عدم نتیجه گیری دلخواه تیم مس کرمان در تبریز برابر علم و ادب، برای نخستین بار راهی سطح اول فوتبال کشور شود.

از طرفی خطیبی چنانچه موفق شود تیم آلومینیوم را به لیگ برتر برساند، در رساندن تیم های لیگ یکی به لیگ برتر آمار فوق العاده ای از خود بر جای می گذارد و برای سومین بار این اتفاق شیرین را تجربه می کند.

رسول پیش از این، تیم گسترش فولاد تبریز را که اکنون وجود خارجی ندارد، در فصل 91-90 راهی لیگ برتر کرد و در فصل 96-95 تیم ماشین سازی را پس از 20 سال به سطح اول فوتبال کشور رساند. او حالا در آستانه سومین صعود خود از لیگ دسته یک به لیگ برتر قرار دارد و باید تا ساعات پایانی امشب منتظر ماند و دید که آلومینیوم می تواند با خطیبی طعم حضور در لیگ برتر را بچشد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، جانی تازه به ورزش استان بخشیده است

یکشنبه 26 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، معصومه بخشیان با گلایه از اینکه هیئت کشتی حضور بانوان در این رشته را نادیده گرفته است، افزود: معرفی ورزشکاران و قهرمانان و داوران از رسالت های مهم جشنواره هدف است و نیز در این مطلب همکاری هیئت ها بخش مهمی از این عملکرد است. داور […]