خوشحالم که فرصت حضور در مسابقات آسیایی را دارم

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، ستایش وجدی به همراه فاطمه دادگر از تبریز به اردوی تیم ملی سرعت دعوت شده اند تا با قرارگیری در لیست نهایی، عازم مسابقات آسیایی شوند.

وجدی پس از دعوت به تیم ملی در گفتگو با تبریز پویا با بیان اینکه انگیزه مضاعفی برای حضور در تیم ملی دارد، گفت: بر اساس رکوردهایی که در مسابقات قهرمانی کشوری گرفته شد، به تیم ملی سرعت دعوت شدم و حالا هدف من در اردوی تیم ملی، عملکرد بهتر و اعزام به مسابقات آسیایی است.

او ادامه داد: من حدود سه سال است که دوچرخه سواری می کنم و در این مدت ۱۶ مدال طلا و نقره کشوری کسب کرده ام و اکنون خوشحالم که فرصت حضور در مسابقات آسیایی را پیدا کرده ام.

این رکابزن 16 ساله تبریزی اظهار کرد‌: امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربیات مربیان تیم ملی، بر توانایی های خود اضافه کنم و بتوانم در رده جوانان با عملکرد بهتر و تلاش فراوان به مسابقات آسیایی اعزام شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشته هاى ورزشی نوپا نیاز به توجه بیشتر دارند

یکشنبه 28 دی 1399
فیروز محمدی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: بیش از چهار ماه است که به علت تعمیرات سالن دارت، تمرینات ما لغو شده و باعث شده که بازیکنان انگیزه خود را از دست بدهند. او افزود: در مورد افتتاح خانه دارت گفته بودند که ۸۰ درصد […]