کوتاه قامتان از افراد موثر در جامعه هستند

علی مشایخی از کوتاه قامتان فعال در عرصه فرهنگی، سیاسی و ورزشی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: کوتاه قامتان می توانند با حضور در حوزه های مختلف به پیشرفت جامعه کمک کنند.
او در خصوص ایجاد کمیته ورزشی کوتاه قامتان در ایران اظهار کرد: انجمن ورزشی کوتاه قامتان پیش از این زیرنظر کمیته ورزش جانبازان و معلولان بود اما با طرح بیانیه ای کمیته ورزشی کوتاه قامتان به طور مستقل ایجاد شد.
رئیس کمیته ورزشی کوتاه قامتان با اشاره به وجود فدراسیون ورزشی کوتاه قامتان در جهان عنوان کرد: در کل دنیا، کوتاه قامتان ورزشی دارای فدراسیون هستند، اما در ایران اینگونه نیست.
او در خصوص فعالیت ورزشی کوتاه قامتان در استان، گفت: کوتاه قامتان در تبریز در رشته های شنا، پرتاب دیسک و دو و میدانی فعالیت دارند و دارای عناوین قهرمانی هم در این رشته ها هستند.
مشایخی بیان کرد: ورود کوتاه قامتان دارای تخصص در مسائل سیاسی، فرهنگی و ورزشی اهمیت ویژه ای در جامعه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری پویش «من قاسم سلیمانی هستم»

پنج‌شنبه 4 دی 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده اظهار کرد: شهروندان عزیز می‌توانند دل نوشته‌های خود را در قالب تک‌جمله‌ یا عکسی از خود به همراه عکس سردار شهید سلیمانی و یا با سربند “من قاسم سلیمانی هستم” به صفحه مجازی شهریارنیوز به نشانی  @shahryarnews یا […]