دبیری و سودای بازگشت دوباره به فوتسال

به گزارش تبریز پویا، شنیده می شود شهرام دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز و قهرمان اسبق لیگ برتر فوتسال کشور که از سه فصل قبل و در اعتراض به عملکرد مدیران سازمان لیگ فوتسال، عطای تیم داری در این رشته را به لقایش بخشید و از لیگ برتر کنار کشید، بی میل به بازگشت و تیمداری  دوباره در فوتسال نیست.

این خبر و احتمال تحقق آن زمانی قوت گرفت که حسین شمس سرمربی اسبق تیم های ملی و نیز باشگاه های دبیری و مس سونگون، در مصاحبه ای، از ملاقات و گفت و گو با دکتر دبیری علاقمندی وی برای تیمداری و بازگشت به فوتسال خبر داد.

البته، اگرچه مالک باشگاه دبیری تا امروز هیچ موضع و واکنش روشنی در خصوص صحت و سقم ادعای حسین شمس نداشته است، ولی با توجه به واگذاری امتیاز تیم دبیری و نیز شرایط خاص حاکم بر فوتسال کشور، موضوع و چگونگی بازگشت مجدد قهرمان پیشین فوتسال کشور به لیگ برتر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مس سونگون در بازی فردا قدرتمندانه ظاهر می شود/راه قهرمانی سوم هموار است

پنج‌شنبه 29 خرداد 1399
به گزارش خبرنگار تبریز پویا، اسماعیل تقی پور در خصوص بازی فردا گفت: مس سونگون، تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ و ملی پوش زیادی دارد و چندین و چند سال است که این تیم در سطح اول فوتسال ایران تبدیل به برند شده است. او افزود: مطمئنا مس در […]