جشنواره هدف انگیزه مضاعف برای تلاش در راه موفقیت ورزشکاران است

به گزارش تبریز پویا، امیررضا رضوی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: ورزشکاران برای موفقیت های بیشتر نیاز به امید و تشویق دارند و چنین برنامه هایی باعث قوت قلب ورزشکار در ادامه راه است.
او افزود: در دو رشته دوومیدانی و اسکی فعالیت می کنم و در سال ۹۶ در مسابقات قهرمانی کشور سه مدال برنز در دو ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر و ۸۰۰ متر کسب کردم. در تورنمنت های خارجی در مسابقات قهرمانی آسیا در رشته اسکی مقام سوم را بدست آوردم و در سال ۹۸ به دلیل شرکت در کنکور نتوانستم در رقابتها شرکت کنم.
این ورزشکار برتر دوومیدانی گفت: بهترین خاطره ام قهرمانی کشوری در سال ۹۶ بود که تیم آذربایجان شرقی قهرمان این رقابتها شد و این بهترین و شیرین ترین لحظه برایم بود.
او بیان کرد: از مربیان و همه مسئولان هیئت جانبازان و معلولان قدردانی می کنم که همیشه دغدغه راحتی ما ورزشکاران را دارند. همچنین از موسسه رسانه ورزش و مجریان برگزاری این جشنواره کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف حرکتی سازنده برای هیئت های ورزشی است

چهارشنبه 1 مرداد 1399
غلامعلی تاج احمدى امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به برگزارى جشنواره هدف براى اولين بار در استان اظهار کرد: جشنواره هدف حركت بسيار نو و منحصر به فرد است كه ارزش گذارى به مقام مربيان و داوران را فراموش نكرده است. او که با قضاوت […]