در گیلان ویلا هدیه می دهند، اینجا دو میلیون پول!

ایوب دادروان در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که در اردوها تلاش می کنیم که بتوانیم به المپیک برسیم و خدا را شکر که به این هدفمان رسیدیم و امیدواریم در المپیک به نتایج عالی دست پیدا کنیم.

او به خصوصیات بارز مهدی پیرجهان اشاره کرد و افزود: پیرجهان روحیه ای جنگجو و نترس دارد و همیشه به دنبال پیروزی است و هدفش بدست آوردن فینال المپیک است که تاکنون برای هیچ دونده ای از کشورمان اتفاق نیفتاده است.

دادروان گفت: مهدی پیرجهان در عرض یک سال صاحب شش رکورد شده و تنها دونده ای است که همراه مربی خود به المپیک می رود اما متاسفانه از طرف اداره ورزش و جوانان هیچ حمایتی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: کاش مسئولان بجای توجه بیش از حد به مسائل مربوط به فوتبال، به ورزش های دیگر هم بها بدهند. در گیلان برای یک ورزشکار المپیکی که هنوز مقامی نیاورده، ویلا هدیه می دهند و با رکورد زدنش میلیونها پول می گیرد. آیا جایز است که مهدی پیرجهان که در یکسال شش رکورد زده و به المپیک رسیده، فقط دو، سه میلیون هدیه بگیرد که حتی پول کفش شش میلیونی او هم نمی شود.

این مربی مطرح دو و میدانی با اشاره به حمایت اعضای شورای شهر عنوان کرد: از اعضای شورای شهر و بخصوص جناب دکتر نیکوخصلت بسیار ممنون و قدردانیم که یک اقدام عالی و منحصربفرد در قبال ورزشکاران المپیکی انجام دادند و با دادن هدیه ای ارزنده، ارزش زیادی به آنان دادند.

او گفت: من ورزشکاران المپیکی زیادی پرورش دادم و به شهر و مملکتم تعصب دارم. برای مسئولان شهرم و بخصوص رئیس اداره ورزش جوانان که در قبال ورزشکاران وظیفه دارند، متاسفم که خبری از وضعیت آنها نمی گیرند. اینها افرادی ضعیف هستند که در عمل به حرفهایشان کوتاهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صفرزاده می تواند عملکرد خوبی در المپیک داشته باشد

شنبه 26 تیر 1400
رسول هاشم کندی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: هیئت دوچرخه سواری رسالت خود را در قبال ورزشکاران این رشته انجام داده است. دوچرخه سواری تنها یک رشته ورزشی نیست، رشته های متنوعی همچون کوهستان، پیست و جاده در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و در […]