دومین باخت متوالی تراکتور در خانه/ پرسپولیس با گل دقیقه 8 نیمه دوم به پیروزی رسید

به گزارش تبریز پویا، هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز با شکست یک بر صفر خانگی تراکتور برابر پرسپولیس همراه شد.

تراکتوری ها که هفته قبل در تبریز برابر آلومینیوم اراک باخته بودند، امروز هم برابر تیم همسایه جدولی پرسپولیس با نتیجه مشابه بازی قبلی شکست خوردند تا سه امتیاز خانگی دیگر از دست تیم تحت هدایت فنی مسعود شجاعی خارج شود.

تک گل این دیدار در دقیقه هشت نیمه دوم روی ارسال احمد نوراللهی و با ضربه سر سید جلال حسینی به ثمر رسید. درخشش محمدرضا اخباری در چارچوب دروازه تراکتور بخصوص در نیمه دوم، از مهم ترین اتفاقات این دیدار بود. ضمن اینکه فخرالدینی، خانزاده و تیموری هم در چند صحنه دروازه تیم تراکتور را نجات دادند.
عکاشه همزویی در نیمه دوم پاس عالی احسان حاج صفی را در موقعیتی خوب از دست داد تا جدی ترین فرصت گلزنی تراکتوری ها در نیمه دوم از دست برود.

تیم تراکتور با این شکست 19 امتیازی ماند تا به رده ششم جدول برود و پرسپولیس با این برد 21 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصدومیت هم مانع قهرمانی ما در لیگ برتر نشد

جمعه 17 بهمن 1399
رومینا تاجیک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: ۱۹ سال دارم و از تهران عضو تیم بدمینتون میلاد تبریز هستم. من از ۹ سالگی رشته بدمینتون را شروع کردم و شش سال است که عضو تیم ملی هستم. او در خصوص نتایج تیم بانوان میلاد تبریز […]