مصدومیت هم مانع قهرمانی ما در لیگ برتر نشد

رومینا تاجیک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: ۱۹ سال دارم و از تهران عضو تیم بدمینتون میلاد تبریز هستم. من از ۹ سالگی رشته بدمینتون را شروع کردم و شش سال است که عضو تیم ملی هستم.

او در خصوص نتایج تیم بانوان میلاد تبریز در لیگ برتر بدمينتون گفت: آمادگی بازیکنان تیم ما در این مسابقات خوب بود. ما به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنانمان، از دو بازی انصراف دادیم و نتیجه را واگذار کردیم اما این مصدومیت و انصراف از دو بازی نیز مانع قهرمانی ما نشد.

 

این بازیکن تیم میلاد تبریز افزود: البته با وجود مصدومیت یکی از بازیکنانمان، شرایط آمادگی تیم را در وضعیت خوب حفظ کردیم و توانستیم در پایان لیگ برتر به مقام قهرمانی برسیم.

 

تاجیک در ارتباط با حامیان تیم بدمینتون میلاد تبریز بیان کرد: اسپانسر ما آقایان مبارکی، برادران و غفارزاده بودند و البته تمام اعضای هیئت بدمینتون استان، تیم ما را در این مسابقات حمایت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیئت بدمینتون می تواند الگویی برای سایر هیئت ها باشد

جمعه 17 بهمن 1399
صمد نوری خالیچی در گفتگو با خبرنگار تبریز پویا اظهار کرد: با وجود به عملکرد عالی و مطلوب هیئت بدمینتون، اردیبهشت امسال سالن گنجویان که مهد بدمینتون بوده و اکثر علاقه مندان، بدمینتون را از محله ششگلان و سالن گنجویان می شناختند را از هیئت تبریز گرفتند که این کار […]