دونده تبریزی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد/ کسب مقام سومی آذربایجان شرقی در انتخابی کارگران کشور

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، جواد علیزاده در مسابقات انتخابی کارگران کشور که امروز در اهواز برگزار شد، توانست مقام دوم ماده پنج هزار متر را از آن خود کرده و به پیراهن تیم ملی دو و میدانی کارگران برسد.

نفرات برتر این رقابت ها در قالب تیم ملی دو و میدانی کارگران خرداد آینده عازم کشور ایتالیا می شوند تا در مسابقات جهانی این رشته شرکت کنند. در مسابقات انتخابی کارگران کشور همچنین حسن عابدی در 1500 متر به مقام دوم رسید و منوچهر حبیبی نیز سوم شد.
همچنین در مسابقه چهار در 400 متر تیمی نیز این آذربایجان شرقی متشکل از جواد علیزاده، حسن عابدی، منوچهر حبیبی و محمد سرابی به عنوان دومی دست یافت.

تیم دو و میدانی کارگران آذربایجان شرقی با مربیگری رضا سلیمانی و سرپرستی علی بالوده، با نام شرکت کلرپارس در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته بود و در نهایت به عنوان سوم تیمی دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرزویم ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان است

شنبه 4 بهمن 1399
جواد علیزاده كه روز گذشته در مسابقه انتخابی کارگران کشور موفق به كسب سهميه مسابقات جهانى شد، در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: در سال ٢٠١٩ در مسابقات جهانى اسپانيا حضور داشتم و امسال هم با تلاش زیاد توانستم بار دیگر سهميه جهانی را برای خودم و […]