دو نفر از مراغه در اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا حضور دارند

رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید سپک‌تاکرا جهت اعزام به مسابقات جهانی کره جنوبی در حال برگزاری است، گفت: «مسعود فرمانی» و «ساسان ملک‌نژاد» از مراغه نیز در این اردو حضور دارند.

به گزارش تبریز پویا، «غلامرضا عبدی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو افزود: برگزاری این اردوی آماده‌سازی تا ۲۸ آبانماه در سالن ورزشی انقلاب زنجان ادامه می‌یابد و اعضای تیم ملی امید اول آذرماه به کره جنوبی اعزام می‌شوند.
وی تعداد ورزشکاران حاضر در این اردو را ۱۰ نفر اعلام و بیان کرد: «فرمانی» پیش از این و در سال ۲۰۱۹ میلادی همراه با تیم ملی در مسابقات جهانی تایلند روی سکوی قهرمانی ایستاده است و «ملک‌نژاد» نیز سال‌ها سابقه عضویت در تیم ملی را دارد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه هر دو این بازیکنان یا حداقل یکی از آنان به کره جنوبی اعزام شوند، اضافه کرد: هر دو آنان در وضعیت عالی آمادگی قرار دارند و احتمال حضورشان در تیم ملی زیاد است.
به گفته وی «فرمانی» در نقش اسپکر و «ملک‌نژاد» نیز در پست پاسور بازی می‌کنند و در صورت راهیابی به لیست نهایی تیم ملی امید، نقش موثری در این تیم خواهند داشت.
در مسابقات سپک‌تاکرا هر تیمی که بتواند ۲ ست از سه ست بازی را از آن خود کند، برنده مسابقه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیگیری تمرینات تراکتور با حضور محمدرضا اخباری

چهارشنبه 25 آبان 1401
تمرینات تراکتور در پنجمین روز اردوی ترکیه در دو نوبت پیگیری شد.