دکتر_دبیری: “جشنواره هدف”، جامع ترین بستر انتخاب برترین های ورزش است/گروه های دیگر “موازی کاری” نکنند!

رییس شورای سیاست گذاری جشنواره هدف با تاکید بر این که این جشنواره، جامع ترین رویداد فرهنگی استان برای انتخاب برترین های ورزش به شمار می رود گفت: ضمن تشکر از دغدغه های مشابه دیگر افراد، از مجموعه ها و گروه های فعال در این حوزه خواسته ایم، امسال در این بخش ورود و موازی کاری نکنند.

دکتر دبیری در واکنش به برخی تحرکات و اطلاع رسانی های موازی برخی افراد، طی روزهای گذشته در خصوص برگزاری رویدادی مشابه جشنواره هدف، با مشارکت باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته و در چندین نوبت، ما در باشگاه دبیری، مشابه چنین رویدادی را البته در سطحی محدودتر برگزار کرده بودیم که با توجه به برنامه ریزی های جامع و کلان موسسه رسانه ورزش و طراحی جشنواره ای در این سطح و ابعاد، از گروه های دیگر خواسته ایم دیگر در این حوزه ورود نکنند تا موازی کاری صورت نگیرد.

وی در عین حال تصریح کرد: جشنواره هدف با رویکرد، ساز و کار، ابعاد و اهدافی متفاوت تر و بزرگ تر از دیگر برنامه های مشابه طراحی و در حال اجراست و من از مسوولان و مدیران موسسه رسانه ورزش تبریز بابت، طراحی چنین رویدادی قدردانی می کنم.

رییس شورای سیاست گذاری جشنواره_هدف با اعلام این که قرار است این رویداد فرهنگی، ورزشی به شکل سالانه و فراگیر تداوم یابد، ابراز امیدواری کرد، جشنواره هدف، در کم ترین زمان، به الگوی عملی، تکریم، تجلیل و تقدیر از برترین های ورزش تبدیل و در تقویم سالانه ورزش استان گنجانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش یک جشنواره؛ “جشنواره هدف”؛ بستر بالندگی و سکوی تکریم ورزش

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
گزارش یک جشنواره؛ “جشنواره هدف”؛ بستر بالندگی و سکوی تکریم ورزش اشاره: دست در دست هم نهاده ایم تا با حمایت و زعامت بزرگان این شهر، “مشق خادمی” را تمرین دوباره کنیم. آمده ایم تا در بستر تکریم، قدردان کسانی باشیم که در سالی که گذشت، بی ادعا و خالصانه، […]