دیوار بین مسئولان و پاکبانان را به وسیله ورزش برداشته ایم/ اولین مدرسه فوتبال فرزندان پاکبانان در تبریز ایجاد شده است

محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تبریز پویا در ارتباط با ایجاد مدرسه فوتبال رایگان برای فرزندان پاکبانان، بیان کرد: با دستور مدیرعامل محترم سازمان آقای دکتر اصغری اولین مدرسه فوتبال رایگان ایران در سال ۹۴ زیرنظر واحد تربیت بدنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تشکیل شد و هر سال بالای ۱۳۰ نفر از فرزندان پاکبانان به طور رایگان بهمراه البسه کامل ورزشی و سرویس ایاب و ذهاب با استانداردهای فیفا فعالیت داشته اند.

 

او ادامه داد: تمام امکانات ورزشی برای فرزندان پاکبانان تامین است و مربیانی با مدارک مربیگری از AFC حضور دارند. همچنین دو نفر از پاکبانان شهرداری تبریز در سال های ۹۸ و ۹۹ برای کسب مدرک مربیگری به کلاسهای مربیگری معرفی شدند.

 

علیزاده عنوان کرد: فرزندان پاکبانان، بچه های خیلی با استعدادی هستند. درطول این ۵ سال بالای ۲۰ نفر در لیگ های استانی و مسابقات کشوری در تیم های مختلف در رده های پایه شرکت کرده اند. نفراتی در بین بچه ها داریم که در ۱۴ سالگی به تیم ملی دعوت شده اند و در باشگاه های معروف تبریز و لیگ های برتر فعالیت دارند.

 

مسئول ورزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، در خصوص دیگر فعالیت های ورزشی این سازمان افزود: هر سال در چندین رشته ورزشی برای پاکبانان خدمات ارائه می دهیم که از جمله فعالیتها حضور در مسابقات دارت، شنا، فوتسال، تیراندازی، آمادگی جسمانی و چهار نوع مسابقات بومی محلی، آشپزی و نقاشی است. همچنین یک جشنواره سه هزار نفری که پاکبانان با خانواده‌هایشان شرکت می کنند، برگزار می کنیم.

او افزود: استعدادهای خوبی بین پاکبانان وجود دارد که مدرکهای بین المللی در رشته هایی همچون ورزش های رزمی را دارند.

گروه کوهنوردی فعال ما نیز که شخص اقای دکتر اصغری هم در آن عضویت دارند با امکانات سازمان، کوه های اطراف آذربایجان شرقی را فتح کرده اند که آخرین صعود امسال قله دماوند بود.

 

علیزاده در عین حال اظهار کرد: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز درخواست کردیم که یکی از سالن های ستاد بحرانی که در اختیار این سازمان قرار دارد را به نام سالن آکادمی ورزش پاکبانان در اختیار ما قرار دهند تا مسابقات و برنامه هایی برای پاکبانان و خانواده های آنها برگزار کنیم اما از ۱۶ سالن ورزشی که در اختیار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز قرار دارد، هیچ کدام برای پاکبانان تعلق نگرفت.

 

او ادامه داد: در سال ۹۶ با حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز در سالن خاوران، از ورزش آکادمی پاکبانان رونمایی شد اما متاسفانه این سالن هم در اختیار ما قرار نگرفت.

 

مسئول ورزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: بالای دو هزار نفر پاکبان داریم که به همراه خانواده هایشان، به آمار تقریبی شش هزار نفر می رسد. اگر سالنی در اختیار ما قرار بگیرد در طول سال ورزش پاکبانان را بهتر پوشش می دهیم و این باعث می شود تا نشاط و شادابی در بین این عزیزان بیشتر شود. تمام سعی ما این است که به بهترین نحو و با حمایت مسئولان، امکانات خوبی برای ورزش پاکبانان فراهم کنیم.

 

او افزود: هم اکنون بستر خوبی برای ورزش پاکبانان فراهم شده است اما این کار نباید فقط به عهده سازمان پسماند شهرداری تبریز باشد. سازمان ما متولی ورزش نیست اما به لطف حضور دکتر اصغری مدیر عامل سازمان و امکاناتی که ایشان فراهم کرده است، می توانیم خدماتی خوب در حوزه ورزش پاکبانان ارائه دهیم.

 

علیزاده گفت: ما به وسیله ورزش، دیوار بین مسئولان و پاکبانان را برداشته ایم. اکنون در مسابقات ورزشی تمام مناطق و سازمان ها، پاکبانان حضور دارند و همراه با مسئولان ورزش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قطع همکاری ماشین سازی با پاشازاده و معرفی اخباری بعنوان سرمربی جدید

دوشنبه 25 اسفند 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا و به نقل از باشگاه ماشین سازی تبریز ؛ تمرین امروز ماشین سازان امروز ظهر با حضور مهدی پاشازاده برگزار شده و پس از پایان این تمرین،پاشازاده با حضور در باشگاه ماشین سازی جلسه ای با حامد نجفی ، مدیر عامل این باشگاه برگزار […]