رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان: برگزاری جشنواره هدف به ورزش استان رونق می بخشد

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان گفت: برگزاری جشنواره هدف انگیزه بسیار خوبی در بین ورزشکاران استان ایجاد می کند.
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، سیامک امیرخیزی با بیان اینکه جشنواره هدف بستر مناسبی برای ورزشکاران مبتدی مهیا می سازد گفت: جشنواره هدف، موجب گرایش جوانان به ورزش و ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف می شود.
او افزود: برگزاری این برنامه ها مشوق خوبی برای ورزش استان است.
رئیس هیئت اتوموبیل رانی و موتورسواری استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های آتی هئت گفت: استعدادیابی و توسعه این رشته ورزشی در بین جوانان اصلی ترین برنامه هیئت است.
امیرخیزی آماده سازی بستر مناسب برای برگزاری مسابقات اتومبیلرانی را دیگر برنامه مهم هیئت در سال 99 دانست و افزود: متاسفانه پیست مناسب برای این ورزش در استان وجود ندارد. بر این اساس در آینده نزدیک هیئت اقدام به آماده سازی یک پیست استاندارد در ورزشگاه یادگار امام تبریز می کند.
او گفت: هیئت اتوموبیل رانی و موتورسواری برترین هییت استان در سال ۹۸ شناخته شده و امیدواریم بتوانیم در شهرستانهای استان بستر مناسبی برای برگزاری مسابقات کشوری ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس هیئت چوگان استان: جشنواره هدف، باعث معرفی رشته های ورزشی کمتر شناخته شده می شود

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
رئیس هیئت چوگان استان گفت: برگزاری جشنواره هدف قطعا آثار مثبت بسیاری خواهد داشت که مهترین انها معرفی عادلانه تمام رشته های ورزشی است. به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف؛ رشید شهشهی با قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی به معرفی تمام رشته […]