رئیس هیئت چوگان استان: جشنواره هدف، باعث معرفی رشته های ورزشی کمتر شناخته شده می شود

رئیس هیئت چوگان استان گفت: برگزاری جشنواره هدف قطعا آثار مثبت بسیاری خواهد داشت که مهترین انها معرفی عادلانه تمام رشته های ورزشی است.
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف؛ رشید شهشهی با قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی به معرفی تمام رشته های ورزشی که زیر سیه رشته های پرطرفدار قرار گرفته اند کمک می کند.
او با بیان اینکه تنها تعداد محدودی از رشته های ورزشی در جامعه دیده می شوند گفت: بسیاری از هیئت ها در طول سال فعالیت های مختلفی دارند که با استفاده از فضای رسانه ای این جشنواره در جامعه می توانند دیده شوند.
رئیس هیئت چوگان استان گفت: این جشنواره موجب می شود تا علاقه مندی به رشته های مختلف در جامعه ایجاد شود. او افزود: در صورتیکه این جشنواره به صورت منظم و سالانه برگزار شود شاهد رشد تمام رشته های ورزشی و انعکاس عادلانه اخبار تمام هیئت ها در جامعه خواهیم بود.
شهشهی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رشته ورزشی چوگان در اصل ورزش تاریخی ایران است اظهار داشت: متاسفانه چوگان تاکنون جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.
او ادامه داد: معرفی و جذب علاقه مندان به این رشته مهیج اصلی ترین برنامه هیئت در سال 99 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی: جشنواره هدف برگ زرین دیگری در تاریخ کهن ورزش آذربایجان شرقی می‌شود

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی گفت: پیش از این جشنواره هایی در ابعاد کوچکتر برگزار شده اما جشنواره هدف با رویکردی عمیق تر و با تشکیل کمیته داوری تخصصی کاری بدیع انجام می دهد. به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، شاهرخ شفیعی اظهار کرد: در صورت استمرار سالیانه این جشنواره […]