رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی: جشنواره هدف برگ زرین دیگری در تاریخ کهن ورزش آذربایجان شرقی می‌شود

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی گفت: پیش از این جشنواره هایی در ابعاد کوچکتر برگزار شده اما جشنواره هدف با رویکردی عمیق تر و با تشکیل کمیته داوری تخصصی کاری بدیع انجام می دهد.
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، شاهرخ شفیعی اظهار کرد: در صورت استمرار سالیانه این جشنواره شاهد رقابتی سازنده بین ورزشکاران، مربیان، داوران و جامعه ورزشی خواهیم بود.
او افزود: می توانیم جشنواره هدف را بعد از سپری کردن سال اول و رفع نواقص احتمالی به صورت ملی نیز انجام دهیم. این جشنواره می تواند برگ زرین دیگری در تاریخ کهن ورزش آذربایجان شرقی باشد.
رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی گفت: انتخاب افراد اصلح به صورت نظام مند و سیستماتیک در جشنواره هدف، جای هیچ اعتراضی را باقی نخواهد گذاشت و در دوره های بعدی نیز همگان می توانند با رعایت استانداردهای لازم به این جشنواره معرفی شده و یکی از منتخبان احتمالی باشند.
او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های ورزشی هیئت سوارکاری در سال 99 گفت: هیئت سوارکاری یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی است که با کادری متخصص و دارای مدارک مرتبط ورزشی در حال فعالیت است.
شفیعی افزود: برگزاری کلاس های آموزش مربیگری و داوری، برگزاری مسابقات در استان و حضور قدرتمند در رویدادهای کشوری عمده برنامه های هیئت در سال 99 است.
رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد این هیئت در سال ۹۸ نیز گفت: سال ۹۸، یکی از بهترین و موفق‌ترین سال ها برای هیئت سوارکاری استان بود.
او ادامه داد: هیئت سوارکاری استان به تعداد ۲۸ رویداد مهم به علاوه کلاس های آموزشی، مسابقات کورس سوارکاری عشایری قره قیه در رده آقایان و خانم ها، چهار هفته مسابقه اسبدوانی در مجموعه سوارکاری آذربایجان بخش خواجه شهرستان هریس، سه مسابقه پرش با اسب در شهرستان تبریز، شهرستان جلفا و شهرستان مرند و مسابقات استقامت در شهرستان مراغه و مرند برگزار کرده است.
شفیعی در ارتباط با معیار انتخاب برترین های هیئت سوارکاری استان و معرفی به جشنواره هدف، گفت: معیار انتخاب و شاخص اصلی ما برای جشنواره هدف، شرکت در کلیه رویدادهای ورزشی و دارا بودن بالاترین مدرک مربیگری و داوری، اخلاق مداری و مقام آوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رییس هیات وزنه برداری استان اعلام کرد: تزریق روحیه برای ورزشکاران در شرایط سخت کرونا

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
رییس هیات وزنه برداری استان گفت: برگزاری جشنواره هدف آن هم پس از روزهای سخت، باعث ایجاد روحیه و تزریق نشاط به جامعه می شود. به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف؛ مسعود نوری با تشکر از برگزاری کنندگان این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره هدف خروجی خوبی در سالهای آتی خواهد […]