رییس هیات وزنه برداری استان اعلام کرد: تزریق روحیه برای ورزشکاران در شرایط سخت کرونا

رییس هیات وزنه برداری استان گفت: برگزاری جشنواره هدف آن هم پس از روزهای سخت، باعث ایجاد روحیه و تزریق نشاط به جامعه می شود.
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف؛ مسعود نوری با تشکر از برگزاری کنندگان این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره هدف خروجی خوبی در سالهای آتی خواهد داشت.
او نبود تجیزات کافی در بخش بانوان را اصلی ترین مانع توسعه و گسترش این رشته خواند و گفت: برنامه هایی برای خرید میله هالتر استاندارد در بخش بانوان داریم که با حمایت دکتر بهتاج انجام می‌شود.
رئیس هیئت وزنه برداری استان ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون اقدام به تشکیل کلاسهای مربی گری و داوری آنلاین نیز می‌کنیم.
نوری با بیان اینکه ورزشکاران با رعایت اصول بهداشتی از آخر اردیبهشت ماه تمرینات خود را شروع می‌کنند اظهار کرد: چون فعلا در استان رقابتی وجود نخواهد داشت تلاش داریم با سرکشی به شهرستانها و تماشای تمرینات ورزشکاران و اهدا جوایز روحیه آنها را بالا نگه میداریم
رئیس هیئت وزنه برداری استان در پایان گفت: سال ۹۸ سال خوبی برای رشته وزنه برداری استان بود، با کمی بد اقبالی مقام قهرمانی را با مقام دوم عوض کردیم و نایب قهمان کشور شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رييس هيئت بسکتبال آذربایجان شرقی: اقدام به برگزاری جشنواره هدف ستودنی است

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
رييس هيئت بسکتبال استان گفت: جشنواره هدف که با هدف ارتقا حس اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه بین مربیان، داوران و ورزشکاران برگزار می شود اقدام ارشمند و تاثیرکذار است. به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، سیامک گهرخانی با قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: این جشنواره باعث […]