رونمایی رسمی از گلر مدنظر تراکتور در ترکیه/ جانشینان اخباری، یکی از دیگری بدتر!

سنگربان مدنظر تراکتوری‌ها برای جانشینی محمدرضا اخباری در اردوی این تیم در ترکیه به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش تبریز پویا،در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات پنجره تابستانی یا پیش‌فصل فوتبال کشور و درحالی که هواداران تراکتور بر اساس گمانه‌زنی‌ها منتظر پیوستن یکی از مهاجمان استقلال به این تیم بودند، یک انتقال عجیب روی خروجی سایت‌های مطرح کشور قرار گرفت‌.

انتقالی غیرمنتظره در پستی که تراکتوری‌ها در نقل‌وانتقالات نتوانستند جانشین مطمئنی برای محمدرضا اخباری در قفس توری خود استخدام کنند و با رد یک بازیکن مطرح، یک چهره گمنام را به خدمت گرفتند!

با توجه به حضور محمدرضا اخباری به عنوان سنگربان شماره یک، تراکتور حسین پورحمیدی را که از بهترین‌های یکی دو فصل اخیر لیگ بود و به عنوان بازیکن قرضی در آلومینیوم بازی می‌کرد، در ازای پوریا آریاکیا به تیم اراکی واگذار و رضا کاخ‌ساز، سنگربان جوان و بی‌تجربه پیکان را جذب کرد.

اما فرد مورد نظر که در لحظات پایانی نقل‌وانتقالات به عنوان آخرین خرید تراکتور خبرساز شد، مهدی امینی، دروازه‌بان پیشین رده‌های پایه تیم ملی و تیم‌‌های سپاهان، ذوب‌آهن و ماشین‌سازی بود که پس از اعلام خبر پیوستنش به تراکتور در تبریز و تمرینات این تیم حضور داشته است.

این گلر‌ اولین بار در بازی تراکتور با نفت مسجدسلیمان که همراه سرخ‌پوشان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز حاضر شده بود، توسط یکی از خبرنگاران رصد شد و حالا در اردوی میان فصل این تیم در ترکیه نیز حضور دارد‌.

مسئولان باشگاه تراکتور در خصوص مهدی امینی اعلام کرده‌اند که وی به شکل آزمایشی در تمرینات حضور دارد و در صورتی که مورد تایید دینکا آلین مربی دروازه‌بانان تراکتور و سپس قربان بردیف سرمربی این تیم قرار بگیرد، جذب خواهد شد.

امینی درحالی به عنوان بازیکن تستی در تمرینات تراکتور حضور دارد که گفته می‌شود قرارداد این دروازه‌بان با سرخ‌پوشان امضا شده و فقط ثبت نهایی آن در هیات فوتبال برای رسمی شدن باقی مانده است!

تراکتور در این پست، مهدی حقیقت و رضا سیف‌احمدی، دو سنگربان بومی و جوان را هم دارد که پس از سال‌ها حضور در آکادمی باشگاه به عضویت تیم بزرگسالان درآمده‌اند و در این میان، حقیقت چند بازی نیز در غیاب اخباری در لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته است.

رضا سیف‌احمدی نیز علیرغم ۵ فصل حضور مداوم در تیم بزرگسالان تاکنون فرصت بازی در این تیم را پیدا نکرده است و کاخ‌ساز نیز که بدون تجربه لیگ برتری و با برچسب تیم ملی امید جذب شده بود وقتی بالاجبار مورد استفاده قرار گرفت نتوانست انتظارات را برآورده کند و تراکتوری‌ها در غیاب اخباری بار دیگر به سراغ مهدی حقیقت رفتند.

درحال حاضر، معلوم نیست چه اصراری به جذب دروازه‌بانانی چون رضا کاخ‌ساز و مهدی امینی وجود دارد آنهم در شرایطی که گلر مدنظر تراکتوری‌ها سابقه درخشانی در کارنامه خود ندارد و تنها در روزمه او عضویت در تیم دسته چهارم لیگ اسپانیا به چشم می‌خورد! از همان مدل فرنگ برگشته آریا برزگر که بردیف نیامده او را دیپورت کرد!

طبیعتا رضایت دینکا آلین به عنوان ضمانت این انتقال مطرح خواهد شد ولی با تعمق در این موضوع که کاخ‌ساز ابتدای فصل با حضور دینکا آلین جذب شد ولی بعد یک تجربه ۷۰ دقیقه‌ای، در بازی بعدی ریسک حضورش توسط کادرفنی قبول نشد، جذب امثال این بازیکنان با نظر مستقیم این مربی، علی‌الظاهر منطقی به نظر نمی‌رسد و یحتمل اسم رمز امسال چنین انتقال‌های عجیب و مبهم، بحث تایید فنی توسط مربی باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصاحبه جذاب مهندس تراکتور/ آلوز: رونالدو خدای فوتبال پرتغال است

شنبه 28 آبان 1401
ستاره پرتغالی تراکتور می‌گوید رونالدو در این جام جهانی عملکرد بهتری نسبت به مسی خواهد داشت.