سجاد هاشمی به دنبال حضوری مقتدرانه در المپیک است/ آمادگی کامل برای حضور در مسابقات فضای باز

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، علی عبدل‌زاده با اشاره به نتایج و رکوردشکنی سجاد هاشمی در مسابقات کاپ‌ استانبول اظهار کرد: همه این نتایج برای ما قابل پیش‌بینی بود. سجاد در عرض یک هفته، چهار مسابقه داد و اگر یکسری مشکلات نبود قطعاً نتایج بهتری کسب می کردیم.

او ادامه داد: مشکلات و بدعهدی ها همیشه بوده و هست اما با اتکا به خداوند و دوستان خوبمان، این مشکلات هیچ وقت توانایی متوقت کردن پیشرفت مارا ندارند. سجاد فرزند خلف تبریز است و سربلندی این ورزشکار، سربلندی ایران است.

عبدل‌زاده با اشاره به مسابقات پیش‌روی سجاد هاشمی گفت: عملکرد سجاد در فضای آزاد بهتر از سالن خواهد بود و با این حال دغدغه ما سهمیه المپیک نیست، بلکه حضور قدرتمند در المپیک است. ما در دو سال آینده به رکوردهایی خواهیم رسید که باید چند سال پیش آنها را ثبت می کردیم.

مدیر برنامه های سجاد هاشمی عنوان کرد: ما تیم بسیار قدرتمندی داریم و مدیریت این تیم به عهده من است. قطعاً هیچ اشتباهی از هیچ فردی در این مسیر قابل قبول نخواهد بود و ما نه به خاطر کسب مدال یا ثبت رکورد، بلکه برای سرافرازی ایران و تبریز و مردم کشورمان تلاش خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفى سرمربى جديد تراكتور

شنبه 2 اسفند 1399
به گزارش تبريز پويا هيئت مدیرہ ھلدینگ آتا پس از رايزنى و بررسى مربيان مختلف در مورد سرمربيگرى رسول خطيبى به توافق رسيدند. اين مهم در حالى رخ داد كه رسول خطيبى چندى پيش از ادامه فعاليت خود با آلومنيم اراك خبر داده بود.