مدافع تبریزی نفت مسجدسلیمان به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد؛

اختصاصی/ سینا عبداللهی زیر ذره‌بین کارلوس کی‌روش!

بازیکن تبریزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی بر برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان با تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش زیر ۲۲ سال برای آماده سازی تیم و حضور قدرتمند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۱۰ بازیکن از تیم ملی امید به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

سینا عبداللهی بازیکن تبریزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز یکی از بازیکنان دعوت شده به این اردو است. عبداللهی فصل قبل عضو تیم ماشین سازی تبریز بود و امسال به تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان پیوست.

عبداللهی که جزو نفرات فیکس تیم ملی امید محسوب می‌شود، نظر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را به خود جلب کرده و در این اردو نام این مدافع تبریزی را در لیست دعوت شدگان قرار داده است.

اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از فردا به مدت دو هفته در تهران برگزار می‌شود و سینا عبداللهی به عنوان تنها بازیکن تبریزی در جمع ملی‌پوشان کشورمان حضور می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستور وزیر کشور در خصوص شرکت ورزشی باشگاه شهرداری تبریز

یکشنبه 8 آبان 1401
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از پیگیری اساسی حوزه ورزش توسط اعضای شورا و شهردار تبریز خبر داد و گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی نیز به صراحت دستور تفکیک و فعالیت سازمان ورزش و باشگاه شهرداری را صادر کرده است.