شمشیربازی نیازمند معرفی و حمایت بیشتر است

مینا قاسمی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: بانوان شمشیرباز در استان با وجود تعداد کم، فعال هستند و در تمرینات و رقابتها خوش می درخشند.
او با بیان اینکه جایگاه شمشیر بازان بانو در استان قابل تقدیر است، افزود: نیازمند حمایت های رسانه ای هستیم تا افراد بیشتری با این رشته آشنایی پیدا کنند و افراد جدید به این رشته ورود پیدا کنند تا بین شمشیربازان رقابت و جدیت بیشتری حاکم باشد.
مربی شمشیربازی بانوان استان گفت: متاسفانه تبلیغات در این رشته به قدری محدود است که خیلی از افراد نمی دانند که این رشته خصوصا در بخش بانوان فعال است. اطمینان دارم اگر این رشته تبلیغ و رسانه ای شود، نفرات بیشتری جذب این رشته خواهد شد.
قاسمی با اشاره به خاص بودن رشته شمشیر بازی بیان کرد: باید بگویم که این رشته خاص و تجهیزات آن هم تا حدودی گران و محدود است و این موضوع از جمله عواملی است که تعداد نفرات کمتری در این رشته فعالیت دارند.
داور رسمی فدراسیون شمشیر بازی در استان در خصوص سوابق خود عنوان کرد: به مدت ۱۵ سال است که در این رشته فعالیت دارم. نخستین مربی شمشیربازی بانوان در استان و داور رسمی فدراسیون شمشیر بازی در استان هستم. در حال حاضر نیز به عنوان مربی تیم “فلوره ” در استان فعالیت می کنم.
او با قدردانی از رستگار رئیس هیئت شمشیر بازی استان گفت: آقای رستگار و آقای وصالی، بخش بانوان را حمایت می کنند و کمک های بسیاری برای پیشرفت بانوان در رشته شمشیربازی از سوی آنها انجام گرفته است اما نبود تجهیزات کافی از مشکلات این رشته است که نیازمند توجه و حمایت سایر مسئولان ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میلاد تبریز قهرمان لیگ برتر بانوان کشور شد

پنج‌شنبه 2 بهمن 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، تیم میلاد تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور با نتیجه ۴ بر ۱ تیم شهرداری شاهرود را شکست داد را با این نتیجه قهرمانی خود در این رقابتها را مسجل کند. این مسابقات در آکادمی بدمینتون […]