شنا، تنها ورزش مظلوم در دوران بیماری کرونا است

به گزارش تبریز پویا، علی سلمانی در خصوص وضعیت فعالیت رشته شنا در دوران کرونا عنوان کرد: متاسفانه با وجود فعالیت برخی از رشته ها در این دوران، نزدیک ۱۰ ماه است که در رشته شنا هیچ تمرینی انجام نشده است.
او افزود: با وجود اینکه صاحب‌نظران عقده دارند که به دلیل خاصیت کلر در استخرها، انتقال ویروس خیلی کم است، اما باز فعالیت در این رشته محدودیت دارد.
سلمانی با اشاره مظلومیت رشته شنا اظهار کرد: تمامی رشته هایی که بودجه دارند، رسانه ها از آنها حمایت می کنند و مورد توجه قرار می گیرند اما با توجه به اینکه شنا، رشته پولسازی نیست، آن طور که باید مورد توجه نیست.
او افزود: رشته شنا با وجود عدم تماس بدنی ورزشکاران نسبت به سایر رشته ها، تمریناتش متوقف شده است و هیچ کسی از حال و روز مربیان، ناجیان و مدیران استخرها که امرار و معاش آنها از رشته شنا است، خبر ندارد.
سلمانی با بیان اینکه خصوصی شدن استخر ها روند تمرینات را سخت کرده است، گفت: با خصوصی شدن استخرها، تمرینات تیمی با نفرات محدود نیز برای مدیران مقرون به صرفه نیست.
او با قدردانی از موسسه رسانه ورزش که در این دوران به حمایت از رشته شنا پرداخته و پای درد و دل مربیان این رشته نشسته است، بیان کرد: تقاضای من از مسئولان، توجه به این رشته و مربیان، ناجیان و مدیران استخرها است. بخصوص در این شرایط که اهالی شنا اوضاع نابسامانی را سپری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کرونا ضربه بزرگی به ناجیان و استخرداران زده است

چهارشنبه 12 آذر 1399
ساناز پورخورشیدی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص فعالیت استخرداران اظهار کرد: استخرداران بیش از ۱۰ ماه است که فعالیت ندارند و محدودیت های کرونا باعث بیکاری مربیان و ناجیان شده است. او با ابراز ناراحتی در خصوص بیکاری و ضرر و زیانی که استخرداران و […]