کرونا ضربه بزرگی به ناجیان و استخرداران زده است

ساناز پورخورشیدی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص فعالیت استخرداران اظهار کرد: استخرداران بیش از ۱۰ ماه است که فعالیت ندارند و محدودیت های کرونا باعث بیکاری مربیان و ناجیان شده است.
او با ابراز ناراحتی در خصوص بیکاری و ضرر و زیانی که استخرداران و ناجیان و مربیان متحمل شده اند، افزود: به عقیده من محیط استخر بزرگ است و همچنین وجود لاین های مشخص برای شناگران و رعایت پروتکل های بهداشتی در استخر ها باید مانع از تعطیلی می شد. این وضعیت ضربه بزرگی به اهالی شنا و استخرداران زده است.
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی در خصوص فرسوده شدن تجهیزات برخی از استخرها اظهار کرد: بازرسان مربوط در این حوزه این مسایل را به مدیران گوشزد کرده اند و خوشبختانه بعضی از مدیران در صدد رفع این مشکل هستند.
او به همکاری بین هیئت غواصی و هلال احمر اشاره کرد و گفت: این همکاری فعلا در حد تفاهم‌نامه برای برخی از آموزشها در حوزه غواصی و ناجیگری است که به دلیل محدودیت های کرونایی، هنوز به مرحله اجرایی آن نرسیده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تراکتور در بازی با مس استرس داشت/ منصوریان باید ضعف های تاکتیکی را برطرف کند

چهارشنبه 12 آذر 1399
بختیار حسین زاده امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص بازی تراکتور و مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول، تیم تراکتور از لحاظ روحی روانی و از لحاظ شخصیتی نیاز به برد در این بازی داشت و طبیعتاً این موضوع، استرس تیم تراکتور را […]