شهرداری تنها آکادمی تبریز است که هشت تکواندوکار در لیگ های کشوری دارد

سهیل ابوالقاسم پور در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص مسابقات لیگ برتر تکواندو که اخیرا برگزار شد، اظهار کرد: محدودیت های بیماری کرونا، باعث تفکیک ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای شد؛ چراکه ورزشکارانی به علت نداشتن تمرین، به اضافه وزن دچار شدند و در مسابقات با وزن بالاتری حضور داشتند.
او در خصوص عملکرد آکادمی تکواندو شهرداری تبریز عنوان کرد: به جرات می توانم بگویم تنها باشگاه در طول تاریخ تکواندو تبریز، آکادمی تکواندو شهرداری است که امسال هشت نفر در لیگ های برتر نوجوانان و بزرگسالان و لیگ یک بزرگسالان کشور حضور داشتند.
ابوالقاسم پور با قدردانی از شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز پیش تر به تیم های ورزشی توجه بیشتری داشت و ورزشکاران بومی استان با حمایت شهرداری در لیگ ها و مسابقات مختلف شرکت داشتند اما متاسفانه دیگر این امکان برای تیم ها و ورزشکاران تبریز فراهم نیست.
قهرمان چندین دوره رقابتهای تکواندو در خصوص سابقه فعالیت خود در این رشته گفت: تکواندو را در شهرستان سراب با مربیگری میلاد قهرمان نژاد آغاز کردم و بعد از مدتی در تبریز زیرنظر استاد دکتر حامد جعفری این رشته را ادامه دادم و هم اکنون نیز زیرنظر ایشان هستم.
او بیان کرد: از سال ۹۳ به طور متوالی در تمام رقابتهای استانی مقام قهرمانی کسب کرده ام. در لیگ برتر نونهالان با تیم های استیل البرز و پاس قوامین در مسابقات شرکت کردم و در رده نوجوانان نیز در تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر حضور داشتم و امسال در قالب تیم بزرگسالان دانشگاه آزاد فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهرداری تبریز حمایت خوبی از تکواندو دارد/ چشم به مدال های جهانی و المپیک دارم

سه‌شنبه 7 بهمن 1399
امیررضا صفرخانلو در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهارکرد: از سال ۹۲ زیرنظر دکتر حامد جعفری تکواندو را شروع کرده ام و با توجه به تمرینات بسیار خوبی که پشت سر می گذارم، عضویت در تیم ملی و کسب مدال در مسابقات جهانی و المپیک را در ردیف اهداف […]