باسمنج قطب ورزش زورخانه ای در شمالغرب ایران است

حمید پرتویار در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: ورزش زورخانه ای استان در چند دهه اخیر در اوج بود اما متاسفانه با مدیریت غیر راهبردی به یکباره افت کرد. با این حال به جرات می توانم بگویم که باسمنج با قرارگیری در بین 15 تیم برتر ایران و با استمرار فعالیت خود در این رشته، قلب تپنده ورزش زورخانه ای استان و شمالغرب است.
او با اشاره به حمایت خیّران از ورزش، افزود: حضور افراد خیّر در جامعه ورزشی در شرایط اقتصادی فعلی موجب پیشرفت و ارتقای جامعه ورزشی خواهد بود.
این ورزشکار جوان در خصوص سوابق فعالیت خود، عنوان کرد: موسیقی و منش پهلوانی در ورزش زورخانه و باستانی، علاقه ام به این رشته را افزایش داد. از سال ۸۲ در ورزش زورخانه ای فعالیت دارم و از سال ۹۲ به صورت حرفه ای این ورزش را ادامه می دهم.
او با اشاره به اینکه استقامتی ترین ورزشکار ورزش زورخانه ای است، گفت: اولین نفر از استان آذربایجان شرقی هستم که در تیم ملی ورزش های زورخانه ای حضور دارم. رکورددار بخش استقامتی در ایران هستم و تاکنون کسی نتوانسته رکوردم را بشکند.
پرتویار گفت: قهرمان پروری در ورزش زورخانه ای نیازمند ارتقای زیرساختهای این ورزش در استان و تلاش و فعالیت چندین ساله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برای کسب مدال جهانی آماده می شوم

چهارشنبه 3 دی 1399
لیلا یاوری در گفتگو با تبریز پویا در خصوص رشته ورزشی یوگا اظهار کرد: کسانی که یوگا کار نکرده اند، شاید فکر کنند یوگا نشستن و مدیتیشن است، اما یوگا زندگی انسان را عوض می کند، انسان را از تاریکی به روشنایی می برد و ذهن و نگرش انسان را […]